Alligevel at det er et 2 stjernet hotel er det som om at hotellet gør som de altid har gjort fra gamle dage. Aircondition var ikke til at styre og var placeret et dårligt steder så den blæste på sengen. Kun en lille affaldsspand på badeværelset. Så lidt tryk på vandet at man ikke kunne kalde det at bruse. Toilet sad ikke fast i gulvet. Kun 2 stikkontkater i værelset. En gammel altan som man ikke var sikker på. Morgenmaden var der nok af men det var det samme hver dag og kogte æg som var helt kolde. Vi både på sjette sal og det var tit svært at få en elevator for der var 2 små med max.4 personer som kørte hele tiden. Vi brugte ofte trapperne som dog gav os lidt motion. Det er vigtigt at drikke vand og her var der ingen køleskab på værelset som kunne være et stort plus. Rengøring glemte tit håndklæder, affaldspose or der var nogle små poser med badesæbe som blev givet hver dag med en lille potion sæbe i. Vi ved at næste gang vi skal til Calella så bliver der brugt lidt flere penge på hotellet.
Alligevel at det er et 2 stjernet hotel er det som om at hotellet gør som de altid har gjort fra gamle dage. Aircondition var ikke til at styre og var placeret et dårligt steder så den blæste på sengen. Kun en lille affaldsspand på badeværelset. Så lidt tryk på vandet at man ikke kunne kalde det at bruse. Toilet sad ikke fast i gulvet. Kun 2 stikkontkater i værelset. En gammel altan som man ikke var sikker på. Morgenmaden var der nok af men det var det samme hver dag og kogte æg som var helt kolde. Vi både på sjette sal og det var tit svært at få en elevator for der var 2 små med max.4 personer som kørte hele tiden. Vi brugte ofte trapperne som dog gav os lidt motion. Det er vigtigt at drikke vand og her var der ingen køleskab på værelset som kunne være et stort plus. Rengøring glemte tit håndklæder, affaldspose or der var nogle små poser med badesæbe som blev givet hver dag med en lille potion sæbe i. Vi ved at næste gang vi skal til Calella så bliver der brugt lidt flere penge på hotellet.