Allt med vår vistelse var verkligen perfekt – från servicen till atmosfären och de små detaljerna som gjorde hela upplevelsen så minnesvärd. Hotellet höll hög standard, och vi kände oss väl omhändertagna från första stund. Det enda vi önskar var att luftkonditioneringen kunde ha varit påslagen lite tidigare, då det var oväntat varmt för oss som kommer från Skandinavien. Dessutom blev jacuzzin tillgänglig först från första maj, vilket var precis efter vår vistelse – lite synd, eftersom den såg väldigt inbjudande ut. Men i övrigt – vyn, miljö, komfort – allt var helt perfekt. Vi ser gärna fram emot att komma tillbaka!
Allt med vår vistelse var verkligen perfekt – från servicen till atmosfären och de små detaljerna som gjorde hela upplevelsen så minnesvärd. Hotellet höll hög standard, och vi kände oss väl omhändertagna från första stund. Det enda vi önskar var att luftkonditioneringen kunde ha varit påslagen lite tidigare, då det var oväntat varmt för oss som kommer från Skandinavien. Dessutom blev jacuzzin tillgänglig först från första maj, vilket var precis efter vår vistelse – lite synd, eftersom den såg väldigt inbjudande ut. Men i övrigt – vyn, miljö, komfort – allt var helt perfekt. Vi ser gärna fram emot att komma tillbaka!