Vi reiste en familie på 3 som aldri hadde vært på øyen tidligere. Vi valgte dette stedet primært for badebasseng, men ble så mye mer. Personalet er vennlige og bidrar til veiledning for at du skal få en så fin ferie som mulig. Koselig med at det er 3 generasjoner i samme familie som jobber side om side. Så og si alt på frokostbuffet er hjemmelaget (brød, croissanter, syltetøy +++ og veldig velsmakende. Vi hadde ikke leiebil, og uten bil må man belage seg på litt gåing for å komme seg til sentrum (havnen) for å komme seg videre med buss, men uproblematisk og ikke for langt å gå. Til gjengjeld fikk man vakker utsikt fra høyden hotellet ligger på. Vi kommer gjerne igjen! 😍
Vi reiste en familie på 3 som aldri hadde vært på øyen tidligere. Vi valgte dette stedet primært for badebasseng, men ble så mye mer. Personalet er vennlige og bidrar til veiledning for at du skal få en så fin ferie som mulig. Koselig med at det er 3 generasjoner i samme familie som jobber side om side. Så og si alt på frokostbuffet er hjemmelaget (brød, croissanter, syltetøy +++ og veldig velsmakende. Vi hadde ikke leiebil, og uten bil må man belage seg på litt gåing for å komme seg til sentrum (havnen) for å komme seg videre med buss, men uproblematisk og ikke for langt å gå. Til gjengjeld fikk man vakker utsikt fra høyden hotellet ligger på. Vi kommer gjerne igjen! 😍