Jeg bookede en nat på hotellet og bestilte et lækkert værelse til en premium pris. Desværre blev vores ophold forstyrret af et væsentligt problem: Ved ankomst måtte vi vente ca. 15 minutter, da der var tekniske problemer med de automatiske mørklægningsgardiner. Disse skulle være fikset men i løbet af natten kørte gardinerne gentagne gange op og ned af sig selv, hvilket både larmede og lukkede lys og gadestøj ind. Det gjorde det meget vanskeligt at få en ordentlig nattesøvn for både os og vores datter. Jeg valgte netop dette hotel (og betalte ekstra for værelset), da jeg forventede et fredeligt og komfortabelt ophold. På baggrund af denne ulejlighed vil jeg derfor gerne anmode om en form for kompensation for den knap så fede oplevelse. Jeg ser frem til at høre fra jer og håber, vi kan finde en rimelig løsning.
Jeg bookede en nat på hotellet og bestilte et lækkert værelse til en premium pris. Desværre blev vores ophold forstyrret af et væsentligt problem: Ved ankomst måtte vi vente ca. 15 minutter, da der var tekniske problemer med de automatiske mørklægningsgardiner. Disse skulle være fikset men i løbet af natten kørte gardinerne gentagne gange op og ned af sig selv, hvilket både larmede og lukkede lys og gadestøj ind. Det gjorde det meget vanskeligt at få en ordentlig nattesøvn for både os og vores datter. Jeg valgte netop dette hotel (og betalte ekstra for værelset), da jeg forventede et fredeligt og komfortabelt ophold. På baggrund af denne ulejlighed vil jeg derfor gerne anmode om en form for kompensation for den knap så fede oplevelse. Jeg ser frem til at høre fra jer og håber, vi kan finde en rimelig løsning.