Gå tilbake til søk
Hotell Fyrislund - Image 1
Hotell Fyrislund - Image 2
Hotell Fyrislund - Image 3
Hotell Fyrislund - Image 4
Hotell Fyrislund - Image 5

Hotell Fyrislund


Fasiliteter

  • Parkering

  • Rom for ikke-røykere

  • Familierom

  • Bagasjeoppbevaring

  • Allergivennlige rom tilgjengelig

  • Ekspress innsjekking/utsjekking

Vis alle

Eiendomsbeskrivelse

The rooms at Hotell Fyrislund are decorated in light colours with dark wood furnishings. All have a flat-screen TV, arm chairs and a desk. Wi-Fi and parking are free. Stockholm-Arlanda Airport is within 20 minutes' drive. The rooms at Hot...
Vis mer

Velg datoer for å fortsette

From

81 USD
/natt

Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.2

Renhold

7.2

Rom

7.7

Service

7.9

Beliggenhet

7.2

Servering

7.2

4

Tarmo

IAN-logo

18. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

The area where it's located is sketchy. Only staff I saw was the breakfast ladies... One had breakfast (almost) done at 6.45, the other one came IN at 6.50... Welcome text, explaining how to check in, came in after "check in" (had to call a number to get instructions). That message said breakfast was at 7.30. The textmessage that came after I asked a question about it at booking, said 05.30... Maybe true on weekdays... Shavings in the bathroom sink, one towel for a two day stay. Once you used it to dry the floor, because the inadequate size of the shower stall, that was it... No shower on day two... No cleaning provided... Three (3) TV Channels available... 🙂 The sad part? All the ones that USED to be there, were still on the TV "menu"... 🙂 And it"s not like there's a lot of OTHER things to "do" in that neighbourhood... Room was warm, no way of changing that... So in conclusion: Not worth the money, even IF parking and brekfast is included...
The area where it's located is sketchy. Only staff I saw was the breakfast ladies... One had breakfast (almost) done at 6.45, the other one came IN at 6.50... Welcome text, explaining how to check in, came in after "check in" (had to call a number to get instructions). That message said breakfast was at 7.30. The textmessage that came after I asked a question about it at booking, said 05.30... Maybe true on weekdays... Shavings in the bathroom sink, one towel for a two day stay. Once you used it to dry the floor, because the inadequate size of the shower stall, that was it... No shower on day two... No cleaning provided... Three (3) TV Channels available... 🙂 The sad part? All the ones that USED to be there, were still on the TV "menu"... 🙂 And it"s not like there's a lot of OTHER things to "do" in that neighbourhood... Room was warm, no way of changing that... So in conclusion: Not worth the money, even IF parking and brekfast is included...

8

Henrik

IAN-logo

17. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍
Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍

6

Nina

IAN-logo

15. mai 2026

·

Overnattet 3 netter

Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".
Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".

10

Monika

IAN-logo

11. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning
Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning

6

Magnus

IAN-logo

10. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Dålig frukost, ens dagen inte så bemötande personal, andra dagen trevlig.
Dålig frukost, ens dagen inte så bemötande personal, andra dagen trevlig.

Fyrislundsgatan 81, Uppsala, Sverige

Beliggenhet

Located in Uppsala, Hotell Fyrislund is in the business district. Travelers eager for a bit of culture can stop by Gamla Uppsala Museum, while those wishing to experience the area's natural beauty can explore Linnaeus Garden and Uppsala Botanical Garden. Uppsala Business Park and Uppsala University Hospital are two other places to visit that come recommended. Looking to get your feet wet? Kayaking, water skiing and windsurfing adventures can be found near the property.

Mer stedsinformasjon

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio