Voltar à pesquisa

Hotell Fyrislund




Hotell Fyrislund - Image 1
Hotell Fyrislund - Image 2
Hotell Fyrislund - Image 3
Hotell Fyrislund - Image 4
Hotell Fyrislund - Image 5

Ofertas disponíveis
























Sobre este alojamento

As atividades recreativas listadas abaixo estão disponíveis no local ou nas proximidades; poderão ser aplicadas taxas.
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Quartos de não fumadores

  • Sala familiar

  • Depósito de bagagem

  • Quarto para pessoas com alergia

  • Check-in/Check-out expresso

Mostrar tudo

Localização

Fyrislundsgatan 81, Uppsala, Suécia

Avaliações dos hóspedes

Instalações

7.2

Limpeza

7.2

Quartos

7.7

Serviço

7.9

Localização

7.2

Restaurante

7.2

8

Maria Angelica

IAN-logo

23 de set. de 2023

·

A estadia foi de 2 noites

Uma boa opção para estadia mais curta. O quarto é bem pequeno, mas a cama confortavel. Banheiro limpo. O valor é mais acessivel, sendo o café da manhã muito bom e com opções de ônibus perto.
Uma boa opção para estadia mais curta. O quarto é bem pequeno, mas a cama confortavel. Banheiro limpo. O valor é mais acessivel, sendo o café da manhã muito bom e com opções de ônibus perto.

4

Tarmo

IAN-logo

18 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 2 noites

The area where it's located is sketchy. Only staff I saw was the breakfast ladies... One had breakfast (almost) done at 6.45, the other one came IN at 6.50... Welcome text, explaining how to check in, came in after "check in" (had to call a number to get instructions). That message said breakfast was at 7.30. The textmessage that came after I asked a question about it at booking, said 05.30... Maybe true on weekdays... Shavings in the bathroom sink, one towel for a two day stay. Once you used it to dry the floor, because the inadequate size of the shower stall, that was it... No shower on day two... No cleaning provided... Three (3) TV Channels available... 🙂 The sad part? All the ones that USED to be there, were still on the TV "menu"... 🙂 And it"s not like there's a lot of OTHER things to "do" in that neighbourhood... Room was warm, no way of changing that... So in conclusion: Not worth the money, even IF parking and brekfast is included...
The area where it's located is sketchy. Only staff I saw was the breakfast ladies... One had breakfast (almost) done at 6.45, the other one came IN at 6.50... Welcome text, explaining how to check in, came in after "check in" (had to call a number to get instructions). That message said breakfast was at 7.30. The textmessage that came after I asked a question about it at booking, said 05.30... Maybe true on weekdays... Shavings in the bathroom sink, one towel for a two day stay. Once you used it to dry the floor, because the inadequate size of the shower stall, that was it... No shower on day two... No cleaning provided... Three (3) TV Channels available... 🙂 The sad part? All the ones that USED to be there, were still on the TV "menu"... 🙂 And it"s not like there's a lot of OTHER things to "do" in that neighbourhood... Room was warm, no way of changing that... So in conclusion: Not worth the money, even IF parking and brekfast is included...

8

Henrik

IAN-logo

17 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 2 noites

Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍
Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍

6

Nina

IAN-logo

15 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 3 noites

Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".
Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".

10

Monika

IAN-logo

11 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 2 noites

Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning
Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que precisa de saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Check-out

De 15:00 a 00:00

Antes das 11:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio