Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".
Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".