Gå tillbaka till sökningen

Hotell Fyrislund




Hotell Fyrislund - Image 1
Hotell Fyrislund - Image 2
Hotell Fyrislund - Image 3
Hotell Fyrislund - Image 4
Hotell Fyrislund - Image 5

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Rökfria Hotell Fyrislund är ett hotell med en bar/lounge, kemtvätt och tvättmöjligheter. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som expressincheckning, expres...
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Familjerum

  • Bagageförvaring

  • Allergifritt rum tillgängligt

  • Express in- och utcheckning

Visa alla

Läge

Fyrislundsgatan 81, Uppsala, Sverige

Gästrecensioner

Faciliteter

7.2

Renlighet

7.2

Rum

7.7

Service

7.9

Läge

7.2

Måltider

7.2

8

Henrik

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍
Budget som fungerar alldeles utmärkt för övernattning👍

6

Nina

IAN-logo

15 maj 2026

·

Stannade 3 nätter

Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".
Hade förväntat mig betydligt mer utav hotellet. Priset låg på ungefär som övriga hotell, men hade betydligt sämre standard. Litet rum (Valde ändå Medium), fick bara varsin dusch handduk och ingen handduk att torka händerna på. Ingen badrumsmatta till att torka upp vattnet från duschen, vilket gjorde att det blev blött på golvet. Fick ta min dush handduk att torka med. Fanns bara 1 papperskorg som vi fick flytta mellan badrum och vardagsrum. Skumtvål i dusch och vid toalett som tyvärr torkade ut händerna. (Hade med eget schampo osv), men om man inte önskar uttorkade händer rekommenderar jag att ta med eget handtvål till toaletten också. Rummet var varm och det gick inte att ställa in temperaturen. Fönstret gick inte att "låsa" när det var uppställt. Låset på toaletten fungerade inte. Besviken på "Frukostbuffén" där det endast fanns lite att välja mellan. Ingen varm mat, endast bullar och knäckebröd, 3 pålägg och skivad gurka som grönsak. Yoghurt och musli, och kokta ägg fanns. Betydligt mer att önska för att det ska kallas en "Frukostbuffé".

10

Monika

IAN-logo

11 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning
Det är ett bra hotell för dig som är som söker ett boende som är snällare mot din plånbok. Är du nöjd med enkelt och funktionellt och inte behöver massa yta så är det helt rätt. Tickar många boxar för mig, med parkering, tillät katt & frukost ingick. Enda nackdelen jag fann var att det var svårt att duscha utan att blöta ned hela badrummet, vilket inte var helt optimalt då jag valt ställa kattlådan där. Det syns också på dörrkarm etc att det blir blött runt dörren. Men du bokar ett budgethotell och standarden är därefter. TV visar svt 1 och svt 2 - så har du planerat se något program på någon annan kanal få du planera för en wi-filösning

6

Magnus

IAN-logo

10 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Dålig frukost, ens dagen inte så bemötande personal, andra dagen trevlig.
Dålig frukost, ens dagen inte så bemötande personal, andra dagen trevlig.

10

Tomas

IAN-logo

10 maj 2026

·

Stannade 3 nätter

Lätt att parkera.
Lätt att parkera.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio