Tilbage til søgning

Les Eaux Tranquilles




Les Eaux Tranquilles - Image 1
Les Eaux Tranquilles - Image 2
Les Eaux Tranquilles - Image 3
Les Eaux Tranquilles - Image 4
Les Eaux Tranquilles - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

HeadLine : Near skiingLocation : With a stay at Les Eaux Tranquilles in Belvianes-et-Cavirac, you ll be within a 15-minute drive of The Nature Trail And The Green Labyrinth and Musée des Dinosaures Dinosauria . This bed & breakfast is 10 mi (16.1 km) from Château de Puilaurens and 12.5 mi (20.1 km) from Puivert Castle.Rooms : Make yourself at home in one of the 4 individually furnished guestrooms. Complimentary wireless internet access is available to keep you connected. Private bathrooms have deep soaking bathtubs and rainfall showerheads. Conveniences include blackout drapes/curtains, and housekeeping is provided daily.Dining : At Les Eaux Tranquilles, enjoy a satisfying meal at the restaurant. A complimentary buffet breakfast is served daily from 8:00 AM to 9:00 AM.CheckIn Instructions : Extra-person charges may apply and vary depending on property policyGovernment-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental chargesSpecial requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteedThis property accepts credit cards; cash is not acceptedSafety features at this property include a first aid kit Special Instructions : There is no front desk at this property. This property doesn t offer after-hours check-in. The host will greet guests on arrival.Disclaimer notification: Amenities are subject to availability and may be chargeable as per the hotel policy.
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Rengøring

  • Have

  • Cykling

  • Fiskeri

Vis alle

Lokation

9 Quartier de la Condamine, Belvianes-et-Cavirac, Frankrig

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

9

Rengøring

9

Værelser

9

Service

9

Lokation

9

Spisning

9

8

Dympna

EXP-logo

13. okt. 2023

·

Overnattede 1 nat

The owner Chris was keen to welcome us along with his lovely 2 lab retrievers. Chris is full of local and world knowledge. The bed and bedding were by far the most comfortable I experienced in Europe so far. I wish I could have stayed longer!
The owner Chris was keen to welcome us along with his lovely 2 lab retrievers. Chris is full of local and world knowledge. The bed and bedding were by far the most comfortable I experienced in Europe so far. I wish I could have stayed longer!

2

HARO RUIZ

IAN-logo

29. jul. 2023

·

Overnattede 1 nat

Que dire de cet hébergement qui nous avait paru enchanteur … sinon que nous n’avons pas eu l’occasion d’être reçu car le propriétaire a refusé de nous recevoir après 21h !!! Le lendemain matin, nous sommes allés prendre notre petit déjeuner et profiter de la chambre payée (65€) … Et là, nous avons rencontré une personne inhumaine … Vous n’avez pas respecté le contrat ??? donc, vous n’avez pas droit à la chambre ni au petit déjeuner … Ce monsieur n’a pas eu la délicatesse de nous offrir un café alors qu’il y avait un couple d’espagnol qui petit déjeunait …pas la moindre compassion, le moindre geste humain pour nous laisser prendre ce petit déjeuner que nous avions payé !!! Vraiment, nous sommes de grands voyageurs, louons et réservons dans pleins d’endroits en France ou ailleurs … jamais, nous n’avons rencontré une telle inhumanité !!! Commentaire d’un couple de 68 et 72 ans pour la nuit du 28 au 29 juillet …
Que dire de cet hébergement qui nous avait paru enchanteur … sinon que nous n’avons pas eu l’occasion d’être reçu car le propriétaire a refusé de nous recevoir après 21h !!! Le lendemain matin, nous sommes allés prendre notre petit déjeuner et profiter de la chambre payée (65€) … Et là, nous avons rencontré une personne inhumaine … Vous n’avez pas respecté le contrat ??? donc, vous n’avez pas droit à la chambre ni au petit déjeuner … Ce monsieur n’a pas eu la délicatesse de nous offrir un café alors qu’il y avait un couple d’espagnol qui petit déjeunait …pas la moindre compassion, le moindre geste humain pour nous laisser prendre ce petit déjeuner que nous avions payé !!! Vraiment, nous sommes de grands voyageurs, louons et réservons dans pleins d’endroits en France ou ailleurs … jamais, nous n’avons rencontré une telle inhumanité !!! Commentaire d’un couple de 68 et 72 ans pour la nuit du 28 au 29 juillet …

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 21:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio