Lokation ift centrum, spisesteder, havn mm: perfekt. Parkering: Hotellets p - plads kan ofte være fyldt over middag/eftermiddag og særdeles aften. Ikke voldsomt meget plads at vende/parkere på, særdeles hvis man har en ‘større’ bil. Dog er det et stort plus, at hotellet har mulighed for at tilbyde billig døgnparkering i centrum. Forhør jer i receptionen, hvis der er fyldt. Værelset: Vi havde et superior dobbeltværelse. Dejlig gade/byudsigt. Rent. Seng/madras en anelse for blød ( men det er en smagssag). Mulighed for to hovedpuder på værelset. Badeværelse mangler virkelig mulighed for afsætning af ens toiletartikler. Der var intet bord/hyldeplads. Rent. Lækre produkter til håndvask/bad (Rituals). Dog er der ‘detaljer’ på værelset, der med fordel ift æstetikken, kunne udbedres. Det havde ingen betydning for comforten. Morgenmad: Fantastisk. Der manglede intet! Personale: Meget hjælpsomt og effektivt personale. Jeg giver 5 stjerner ud af 5! Et besøg værd.
Lokation ift centrum, spisesteder, havn mm: perfekt. Parkering: Hotellets p - plads kan ofte være fyldt over middag/eftermiddag og særdeles aften. Ikke voldsomt meget plads at vende/parkere på, særdeles hvis man har en ‘større’ bil. Dog er det et stort plus, at hotellet har mulighed for at tilbyde billig døgnparkering i centrum. Forhør jer i receptionen, hvis der er fyldt. Værelset: Vi havde et superior dobbeltværelse. Dejlig gade/byudsigt. Rent. Seng/madras en anelse for blød ( men det er en smagssag). Mulighed for to hovedpuder på værelset. Badeværelse mangler virkelig mulighed for afsætning af ens toiletartikler. Der var intet bord/hyldeplads. Rent. Lækre produkter til håndvask/bad (Rituals). Dog er der ‘detaljer’ på værelset, der med fordel ift æstetikken, kunne udbedres. Det havde ingen betydning for comforten. Morgenmad: Fantastisk. Der manglede intet! Personale: Meget hjælpsomt og effektivt personale. Jeg giver 5 stjerner ud af 5! Et besøg værd.