Gå tillbaka till sökningen

ibis Sint Niklaas Centrum




ibis Sint Niklaas Centrum - Image 1
ibis Sint Niklaas Centrum - Rum
ibis Sint Niklaas Centrum - Rum
ibis Sint Niklaas Centrum - Reception
ibis Sint Niklaas Centrum - Restaurang

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Njut av utsikten från deras terrassen och trädgården, och dra nytta av deras gratis wi-fi. Boendet har även en tv i allmänt utrymme, bankettsal och varuautomat.
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Kemtvätt

  • Städning

  • Bankettinrättningar

  • Värdeförvaring

Visa alla

Läge

Hemelaerstraat 2, Sint-Niklaas, Belgien

Sint-Niklaas stadshus och klocktorn (0.1 miles)

St.-Nikolaus-Kirche (0.1 miles)

Kasteel Walburg (0.2 miles)

Kristus Konungens kyrka (0.4 miles)

Waasland Köpcentrum (0.8 miles)

Recreatiepark De Ster (0.9 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.9

Renlighet

8.5

Rum

8.1

Service

8.3

Läge

8

Måltider

7.2

8

Cecilia

IAN-logo

16 aug. 2025

·

Stannade 1 natt

Var en bra natt men tyvärr var det svårt med att hitta parkering så vi fick köra och leta. De totalrenoverar torget vilket medför stora störningar och långa omvägar att kunna lasta ur bilen vid hotellet. De hade en prisvärd och fin frukost.
Var en bra natt men tyvärr var det svårt med att hitta parkering så vi fick köra och leta. De totalrenoverar torget vilket medför stora störningar och långa omvägar att kunna lasta ur bilen vid hotellet. De hade en prisvärd och fin frukost.

8

Johnny

IAN-logo

30 apr. 2026

·

Stannade 2 nätter

The hotel is fine. Cheap and fairly basic. Does the job.
The hotel is fine. Cheap and fairly basic. Does the job.

4

magali

IAN-logo

5 apr. 2026

·

Stannade 1 natt

L'hôtel et les chambres sont propres. Toutefois, l'hôtel est vieillot (moquette dépassée de plusieurs années, salle de bain datée et comme un "cube" dans la chambre, etc..). Odeur de ciragrette présente dans la chambre (malgré la chambre non fumeur) . L'hôtel doit être rénové ! Si possible, mettez quelques euros de plus et allez ailleurs.
L'hôtel et les chambres sont propres. Toutefois, l'hôtel est vieillot (moquette dépassée de plusieurs années, salle de bain datée et comme un "cube" dans la chambre, etc..). Odeur de ciragrette présente dans la chambre (malgré la chambre non fumeur) . L'hôtel doit être rénové ! Si possible, mettez quelques euros de plus et allez ailleurs.

8

Rene

IAN-logo

7 feb. 2026

·

Stannade 1 natt

Kamers zijn zo standaard
Kamers zijn zo standaard

10

Martin

IAN-logo

17 nov. 2025

·

Stannade 2 nätter

Breakfast was outstanding.
Breakfast was outstanding.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio