Tilbage til søgning

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard




Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Image 1
Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Værelse
Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Værelse
Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Restaurant
Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse og en have kan du nyde den skønne udsigt, eller du kan drage fordel af rekreative tilbud, såsom udlejningscykler. Dette hotel tilbyder desuden gratis trådløs internetadgang, tv på fællesarealer og hjælp med udflugter/billett...
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

Friesestraatweg 13, Aduard, Holland

Noorderplantsoen (5.2 mil)

Hortus Haren (5.4 mil)

Groningen-universitetet (5.7 mil)

Naturmuseum Groningen (5.7 mil)

Hollandsk museum for tegneserier (5.7 mil)

Institut for Kunst og Arkitektur (5.7 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.2

Rengøring

8.6

Værelser

8.5

Service

8.7

Lokation

8.6

Spisning

8.7

6

Katarina Friis

IAN-logo

9. sep. 2025

·

Overnattede 1 nat

Vi havde en enkelt overnatning, hvilket gjorde hele situationen mere acceptabel. Vi havde værelse lige ved siden af vaskeriet, og det larmede frygteligt meget. Værelset var småt og ikke helt rent. Der var støv i krogene og døde fluer i vindueskarmen. Sengen var meget blød og topmadrassen gled rundt så man hele tiden var ved at falde ud. Servicen var ok. Morgenmaden var ok. Vi kommer dog ikke igen.
Vi havde en enkelt overnatning, hvilket gjorde hele situationen mere acceptabel. Vi havde værelse lige ved siden af vaskeriet, og det larmede frygteligt meget. Værelset var småt og ikke helt rent. Der var støv i krogene og døde fluer i vindueskarmen. Sengen var meget blød og topmadrassen gled rundt så man hele tiden var ved at falde ud. Servicen var ok. Morgenmaden var ok. Vi kommer dog ikke igen.

6

Sheila

IAN-logo

25. maj 2025

·

Overnattede 1 nat

Det var meget koldt på vores meget lille værelse. Der var ingen håndsæbe i hverken toilettet eller bad. Til gengæld var der en god morgenmad!
Det var meget koldt på vores meget lille værelse. Der var ingen håndsæbe i hverken toilettet eller bad. Til gengæld var der en god morgenmad!

6

Pia

IAN-logo

7. mar. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Service er i top. Rengøring kunne være bedre, der lå en sok under sengen (og det var ikke min) og et stykke papir på gulvet bag skraldespanden. Værelset skulle i.flg. beskrivelsen være 25 m2, men der var kun ca. 1/2 m at bevæge sig på, rundt om sengen. Badeværelse var nyt, men småt, og ingen varmekilde. Gulvet var iskoldt at gå på med bare fødder. Man måtte lade døren stå åben ud til badeværelset hele natten, for at få lidt varme fra værelset derud. Men venligt personale og super god aften-restaurant. Morgenmaden var ikke fantastisk, men den var med i prisen.
Service er i top. Rengøring kunne være bedre, der lå en sok under sengen (og det var ikke min) og et stykke papir på gulvet bag skraldespanden. Værelset skulle i.flg. beskrivelsen være 25 m2, men der var kun ca. 1/2 m at bevæge sig på, rundt om sengen. Badeværelse var nyt, men småt, og ingen varmekilde. Gulvet var iskoldt at gå på med bare fødder. Man måtte lade døren stå åben ud til badeværelset hele natten, for at få lidt varme fra værelset derud. Men venligt personale og super god aften-restaurant. Morgenmaden var ikke fantastisk, men den var med i prisen.

8

Henrik

IAN-logo

3. mar. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Hotellet ligge ca. 10 km. vest for Groningen, og er let at komme til. Indtjekningen er ok, og værelserne fine. Morgenmaden er på et jævnt niveau, men ok. Restauranten laver god mad, men betjeningen er ikke for skarp. Man har valgt at benytte MEGET ungt personale, som ikke forstår at levere varen. Hvis man aftaler championsouce og kartofler, så får man pebersouce og pommefrites. Når man bestiller creme brulee, så får man is med frugt. Fejlene blev rettet, og oplevelsen blev ok. Gangene til værelserne er ikke opvarmet, så der er koldt.
Hotellet ligge ca. 10 km. vest for Groningen, og er let at komme til. Indtjekningen er ok, og værelserne fine. Morgenmaden er på et jævnt niveau, men ok. Restauranten laver god mad, men betjeningen er ikke for skarp. Man har valgt at benytte MEGET ungt personale, som ikke forstår at levere varen. Hvis man aftaler championsouce og kartofler, så får man pebersouce og pommefrites. Når man bestiller creme brulee, så får man is med frugt. Fejlene blev rettet, og oplevelsen blev ok. Gangene til værelserne er ikke opvarmet, så der er koldt.

10

Kim

IAN-logo

2. mar. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Vi rejser med hund til shows. Perfekt sted og personale…👍
Vi rejser med hund til shows. Perfekt sted og personale…👍

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 22:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio