Tilbage til søgning

Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach




Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach - Image 1
Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach - Værelse
Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach - Værelse
Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach - Udsigt fra værelset
Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach - Reception

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Tag dig tid til et besøg i stedets spa, der tilbyder komplet spabehandling. Hvis du leder efter rekreative muligheder, vil du kunne finde et fitnesscenter og udlejningscykler. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs inte...
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

Kennemerboulevard 250, Ijmuiden, Holland

Bunker Museum IJmuiden (0.5 mil)

IJmuider Hav- og Søfartsmuseum (1.6 mil)

IJmuiden Fyrtårn (1.8 mil)

Nationaal Park Zuid, Kennemerland (2.2 mil)

Hoogovens Museum (5 mil)

Kasteel Brederode (6 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.1

Rengøring

8.3

Værelser

8.1

Service

8.5

Lokation

8.4

Spisning

7.9

6

Finn

IAN-logo

16. jun. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Udmærket hotel, dog er det svært at nå op til de spejle der er hængt over håndvasken på badeværelset, der skal man være mindst 185 cm Der findes ikke caféer eller restauranter i nærheden, de var alle lukket
Udmærket hotel, dog er det svært at nå op til de spejle der er hængt over håndvasken på badeværelset, der skal man være mindst 185 cm Der findes ikke caféer eller restauranter i nærheden, de var alle lukket

8

Andrea

IAN-logo

3. sep. 2024

·

Overnattede 4 nætter

Det var virkelig et hyggeligt sted. Da det er tæt på stranden er det en del sand på værelset. Men god service og staff.
Det var virkelig et hyggeligt sted. Da det er tæt på stranden er det en del sand på værelset. Men god service og staff.

4

Ann

IAN-logo

20. aug. 2024

·

Overnattede 4 nætter

Hotellet virker slidt, og rengøringen er ikke god. Der lå et tykt lag støv på airconditionen og støv i vindueskarmen. På badeværelset var der rester af spildt sæbe fra de forrige gæster, og håndklæderne var hængt op, så det lignede at de var brugt. Vinduerne ligner, at de ikke er blevet pudset i flere måneder, og altanen kunne godt trænge til at få fjernet de grønne aflejringer. Spiste på restauranten den første aften, burgeren var rigtig god, men fisken var stegt alt for længe, så den smagte brændt. Der var kun en elevator, da den ene var i stykker. Elevatoren skulle deles med personalet og med et fuldt ud booket hotel, så er en elevator til gæster og personale for lidt. Specielt fordi elevatoren var meget langsom. Kunne nemt vente på den i 5 minutter, og da jeg er dårligt gående, var elevatoren nødvendig. Restauranten er ikke specielt handikapvenlig, der er flere trappetrin, som man skal op og ned ad, hvis man vil have juice, yoghurt, frugt mm. Til gengæld er personalet i receptionen og restauranten rigtig venlig og imødekommende. Udsigten var også rimelig god, værelset vendte ind mod lystbådehavnen, hvilket vi var rigtig glade for. Det er dog ret ærgerligt, at hotellet er placeret iblandt så meget industri.
Hotellet virker slidt, og rengøringen er ikke god. Der lå et tykt lag støv på airconditionen og støv i vindueskarmen. På badeværelset var der rester af spildt sæbe fra de forrige gæster, og håndklæderne var hængt op, så det lignede at de var brugt. Vinduerne ligner, at de ikke er blevet pudset i flere måneder, og altanen kunne godt trænge til at få fjernet de grønne aflejringer. Spiste på restauranten den første aften, burgeren var rigtig god, men fisken var stegt alt for længe, så den smagte brændt. Der var kun en elevator, da den ene var i stykker. Elevatoren skulle deles med personalet og med et fuldt ud booket hotel, så er en elevator til gæster og personale for lidt. Specielt fordi elevatoren var meget langsom. Kunne nemt vente på den i 5 minutter, og da jeg er dårligt gående, var elevatoren nødvendig. Restauranten er ikke specielt handikapvenlig, der er flere trappetrin, som man skal op og ned ad, hvis man vil have juice, yoghurt, frugt mm. Til gengæld er personalet i receptionen og restauranten rigtig venlig og imødekommende. Udsigten var også rimelig god, værelset vendte ind mod lystbådehavnen, hvilket vi var rigtig glade for. Det er dog ret ærgerligt, at hotellet er placeret iblandt så meget industri.

10

Margareta

IAN-logo

17. apr. 2026

·

Overnattede 2 nætter

Tidig incheckning
Tidig incheckning

8

Paul Einar

IAN-logo

4. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

1 night and very short stay. Nothing to complain about. Happy and helpfull staff
1 night and very short stay. Nothing to complain about. Happy and helpfull staff

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio