Fint og stort værelse. Dejligt med køkken. Morgenmad var okay (manglede dog bacon) - placeringen var fin ifht outlet og spisemuligheder. Badeværelse lå op ad seng uden dør, kun dør til toilet. Lidt øv når hvis man skal på toilettet om natten. Airconditioner larmede selvom vi slukkede for den? Vores rating trækkes ned af st personalet ikke var super serviceminded, rengøringen kom kl 10 og bankede på og spurgte om De kunne gøre rent, til trods for vi kunne tjekke ud indtil kl 11.00 - så følte vi blev ‘smidt ud’. Der var dog hende i receptionen tirsdag morgen da vi tjekkede ud. Hun var sød og smilende.
Fint og stort værelse. Dejligt med køkken. Morgenmad var okay (manglede dog bacon) - placeringen var fin ifht outlet og spisemuligheder. Badeværelse lå op ad seng uden dør, kun dør til toilet. Lidt øv når hvis man skal på toilettet om natten. Airconditioner larmede selvom vi slukkede for den? Vores rating trækkes ned af st personalet ikke var super serviceminded, rengøringen kom kl 10 og bankede på og spurgte om De kunne gøre rent, til trods for vi kunne tjekke ud indtil kl 11.00 - så følte vi blev ‘smidt ud’. Der var dog hende i receptionen tirsdag morgen da vi tjekkede ud. Hun var sød og smilende.