Tilbage til søgning

Garden & City Cauterets Balneo




Garden & City Cauterets Balneo - Image 1
Garden & City Cauterets Balneo - Værelse
Garden & City Cauterets Balneo - Værelse
Garden & City Cauterets Balneo - Reception
Garden & City Cauterets Balneo - Pool

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Der tilbydes fuld spaservice, hvor du kan slappe af og nyde massage, kropsbehandlinger samt ansigtsbehandlinger. Du kan drage fordel af rekreative faciliteter, såsom en indendørs pool, en sauna og et fitnesscenter. Andre faciliteter på dett...
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Tennisbaner

Vis alle

Lokation

Avenue Général Leclerc, Cauterets, Frankrig

La Galipette (0.2 mil)

Cirque du Lis Gondola (0.2 mil)

Cauterets Bade (0.3 mil)

Nationalparken i Pyrenæerne (1.7 mil)

Courbet Gondola (2 mil)

Cauterets Skiområde (2.1 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

7.4

Rengøring

7.4

Værelser

6.7

Service

7.5

Lokation

6.8

Spisning

6.4

10

Christophe

IAN-logo

11. apr. 2026

·

Overnattede 3 nætter

L arrivée fut top ; l appart etait propre , super équipé ; le personnel beaucoup de jeunes ( gros point fort ) était aux petits soins pour moi , d'une gentillesse et d un professionalisme exemplaire ; les activités étaient sumptueuses : La piscine intérieure super propre , le hammam , le sauna en plus à disposition etaient pour moi un gros plus : apres le ski du matin , profiter de ces installations m a permis de décompresser de mon année stressante de boulot ( j ai une sociéte evenementielle ) et va meme me permettre de redemarrer ma saison évenementielle ultra chargée.Enfin en plus le restaurant au sein méme de l'établissement est d un rapport qualite prix top et les services esthetiques sont tres complet et le personnel est tres efficace.Je suis arrivée mardi : Seul Regret : Je fus obligé de repartir vendredi à la fin de mon séjour merci pour tout je recommanderais et reviendrais surtout
L arrivée fut top ; l appart etait propre , super équipé ; le personnel beaucoup de jeunes ( gros point fort ) était aux petits soins pour moi , d'une gentillesse et d un professionalisme exemplaire ; les activités étaient sumptueuses : La piscine intérieure super propre , le hammam , le sauna en plus à disposition etaient pour moi un gros plus : apres le ski du matin , profiter de ces installations m a permis de décompresser de mon année stressante de boulot ( j ai une sociéte evenementielle ) et va meme me permettre de redemarrer ma saison évenementielle ultra chargée.Enfin en plus le restaurant au sein méme de l'établissement est d un rapport qualite prix top et les services esthetiques sont tres complet et le personnel est tres efficace.Je suis arrivée mardi : Seul Regret : Je fus obligé de repartir vendredi à la fin de mon séjour merci pour tout je recommanderais et reviendrais surtout

10

Virginie

IAN-logo

11. apr. 2026

·

Overnattede 2 nætter

Équipe très professionnelle. Juste la balneo, l'eau n'était pas assez chaude et les jets mériteraient d être plus forts. Emplacement parfait, avec aux alentours des espaces de parkings gratuits
Équipe très professionnelle. Juste la balneo, l'eau n'était pas assez chaude et les jets mériteraient d être plus forts. Emplacement parfait, avec aux alentours des espaces de parkings gratuits

8

Cindy

IAN-logo

6. apr. 2026

·

Overnattede 2 nætter

Chambre propre Vu sur la montagne et la terrasse
Chambre propre Vu sur la montagne et la terrasse

10

florence

IAN-logo

2. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Très beau séjour en fin de saison. Personnel très agréable. Les espaces communs sont propres et modernes. La chambre supérieure a une grande douche et un grand lit. La piscine de la balnéo est assez grande pour faire quelques longueurs . Le petit déjeuner est bon . Parking gratuit en bas de la rue.
Très beau séjour en fin de saison. Personnel très agréable. Les espaces communs sont propres et modernes. La chambre supérieure a une grande douche et un grand lit. La piscine de la balnéo est assez grande pour faire quelques longueurs . Le petit déjeuner est bon . Parking gratuit en bas de la rue.

10

GERARD

IAN-logo

23. mar. 2026

·

Overnattede 6 nætter

Nous étions côté rue mais insonorisation excellente. Très propre , manque juste une petite hotte dans la kitchenette. Deco refaite récemment plutôt sympa. Balneo très agréable après les efforts mais il faut y aller assez tôt car à 17h c’est bondé. Personnel souriant et très sympa.
Nous étions côté rue mais insonorisation excellente. Très propre , manque juste une petite hotte dans la kitchenette. Deco refaite récemment plutôt sympa. Balneo très agréable après les efforts mais il faut y aller assez tôt car à 17h c’est bondé. Personnel souriant et très sympa.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 00:00

Før 10:00


Sikkerhedsdepositum

Du skal betale det fuldt refunderbare depositum for denne ejendom.

Vis flere

Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio