Gå tilbake til søk

Kirchenwirt Sankt Aegidi




Kirchenwirt Sankt Aegidi - Image 1
Kirchenwirt Sankt Aegidi - Rom
Kirchenwirt Sankt Aegidi - Rom
Kirchenwirt Sankt Aegidi - Resepsjon
Kirchenwirt Sankt Aegidi - Restaurant

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dette hotellet tilbyr røykeområder, tur-/sykkelstier og en lekeplass. Blant fritidsaktivitetene er golftimer i nærheten, varme kilder i nærheten og sykkelutleie i nærheten.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Tennisbane

  • Rengjøring

  • Bankettfasiliteter

Vis alle

Beliggenhet

St. Aegidi 1, St. Aegidi, Oberösterreich, Østerrike

Donau-elven (1.6 miles)

Engelszell klosterkirke (2.3 miles)

Tretoppsti (6.1 miles)

IKUNA Natur-Erlebnispark (6.3 miles)

Schlögen-svingen (12.5 miles)

St. Georges kirke (13.9 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

10

Renhold

8.8

Service

8

8

Andras

EXP-logo

16. aug. 2025

·

Overnattet 1 natt

An sich schöne Unterkunft, sehr gutes Frühstücksbuffet. Was leider meine Nacht stark gedrückt hat sind die sehr harten unbequemen Matratzen und es war an dem Tag unaushaltsam heiß in dem Zimmer so dass ich kaum zur Ruhe gekommen bin.
An sich schöne Unterkunft, sehr gutes Frühstücksbuffet. Was leider meine Nacht stark gedrückt hat sind die sehr harten unbequemen Matratzen und es war an dem Tag unaushaltsam heiß in dem Zimmer so dass ich kaum zur Ruhe gekommen bin.

8

Kerstin

IAN-logo

11. aug. 2025

·

Overnattet 4 netter

Im Großen und Ganzen ein empfehlenswertes Hotel. Wir waren dort zu Gast, als das Hotel eigentlich wegen Urlaub geschlossen war. Wir wussten das vorher. Es war alles gut organisiert, gab auch täglich Frühstück für die Hotelgäste. Da das Restaurant ansonsten geschlossen war, gab es auch keine Getränke. Die dahingehende Selbstversorgung war kein Problem, eine Kühlmöglichkeit wäre bei den hochsommerlichen Temperaturen aber schön gewesen. Ansonsten tolle landschaftliche Lage, viele Ausflugs- und Wandermöglichkeiten. Wir kommen gerne noch einmal bei Normalbetrieb.
Im Großen und Ganzen ein empfehlenswertes Hotel. Wir waren dort zu Gast, als das Hotel eigentlich wegen Urlaub geschlossen war. Wir wussten das vorher. Es war alles gut organisiert, gab auch täglich Frühstück für die Hotelgäste. Da das Restaurant ansonsten geschlossen war, gab es auch keine Getränke. Die dahingehende Selbstversorgung war kein Problem, eine Kühlmöglichkeit wäre bei den hochsommerlichen Temperaturen aber schön gewesen. Ansonsten tolle landschaftliche Lage, viele Ausflugs- und Wandermöglichkeiten. Wir kommen gerne noch einmal bei Normalbetrieb.

8

Tatjana

EXP-logo

19. juli 2025

·

Overnattet 1 natt

Sauber und ruhig
Sauber und ruhig

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 13:00 til 20:00

Før 10:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio