Vi fick först ett rum med utsikt mot en betongvägg, framgick ej i bokning. Rummet var dåligt städat hittade pizza i en hel kartong som de missat slänga. Värdeföremål i värdeskåp från tidigare gäst fanns kvar. Vi klagade och fick superior rum på våning ovan. Funkade bättre men ingen dörr till badrummet passade dåligt för familj med barn. Lamporna på väggen blinkade och de hade olika varmt ljus. Väldigt lyhört, man hörde grannarna skrika när de kollade fotboll. Vistelsen har helt okej men några märkliga saker hände. Städpersonalen slängde min dotters hårsnoddar som låg på sängbordet. När de bäddade sängen lade de täcket åt fel håll en dag. Hur är det ens möjligt? Korridorerna har svarta väggar i hela hotellet och trångt. Förstår att det skall vara teater känsla men gillar du ljus och fräsch då är detta inget för dig. Trevlig hjälpsam personal i receptionen höll ihop vistelsen. Tack för det!
Vi fick först ett rum med utsikt mot en betongvägg, framgick ej i bokning. Rummet var dåligt städat hittade pizza i en hel kartong som de missat slänga. Värdeföremål i värdeskåp från tidigare gäst fanns kvar. Vi klagade och fick superior rum på våning ovan. Funkade bättre men ingen dörr till badrummet passade dåligt för familj med barn. Lamporna på väggen blinkade och de hade olika varmt ljus. Väldigt lyhört, man hörde grannarna skrika när de kollade fotboll. Vistelsen har helt okej men några märkliga saker hände. Städpersonalen slängde min dotters hårsnoddar som låg på sängbordet. När de bäddade sängen lade de täcket åt fel håll en dag. Hur är det ens möjligt? Korridorerna har svarta väggar i hela hotellet och trångt. Förstår att det skall vara teater känsla men gillar du ljus och fräsch då är detta inget för dig. Trevlig hjälpsam personal i receptionen höll ihop vistelsen. Tack för det!