Check in var en katastrofe! Intet smil eller blot øjenkontakt med personalet. Vi fik nøglekort som ikke virkede til det værelsesnummer vi fik. Gik ned i receptionen og de nulstillede kortet - op med elevatoren (og al bagagen) igen. Denne gang samme værelse, nøglekort virkede men værelset var optaget af et andet par!!! Endnu engang ned i receptionen hvor jeg ikke engang fik en undskyldning, hvilket havde ændret stemningen. Udtjekningen var også uden øjenkontakt. Damen gad ikke engang slukke den film hun var ved at se på sin mobiltelefon. Værelserne og især sengene var prima! Bare synd med uhøfligt personale hele vejen igennem de to overnatninger
Check in var en katastrofe! Intet smil eller blot øjenkontakt med personalet. Vi fik nøglekort som ikke virkede til det værelsesnummer vi fik. Gik ned i receptionen og de nulstillede kortet - op med elevatoren (og al bagagen) igen. Denne gang samme værelse, nøglekort virkede men værelset var optaget af et andet par!!! Endnu engang ned i receptionen hvor jeg ikke engang fik en undskyldning, hvilket havde ændret stemningen. Udtjekningen var også uden øjenkontakt. Damen gad ikke engang slukke den film hun var ved at se på sin mobiltelefon. Værelserne og især sengene var prima! Bare synd med uhøfligt personale hele vejen igennem de to overnatninger