Rommet er helt greit mtp prisen. Smått og litt gammelt. Det som trekker mest ned er at det ligger rett ut til toglinjen og toget kjører hele natten. Det bråker veldig mye, så ble vekket ca. annen hver time. Mulig dette er bedre om man får rom som vender bort fra veien og toget. Ellers vil jeg anbefale at man medbringer øreplugger og holder vinduet stengt. Innsjekk var litt vanskelig - fikk ikke appen til å fungere, men heldigvis var det andre gjester til å hjelpe med å komme inn. Ellers greit fellesområde og kjøkken og bra beliggenhet i forhold til Trondheim.
Rommet er helt greit mtp prisen. Smått og litt gammelt. Det som trekker mest ned er at det ligger rett ut til toglinjen og toget kjører hele natten. Det bråker veldig mye, så ble vekket ca. annen hver time. Mulig dette er bedre om man får rom som vender bort fra veien og toget. Ellers vil jeg anbefale at man medbringer øreplugger og holder vinduet stengt. Innsjekk var litt vanskelig - fikk ikke appen til å fungere, men heldigvis var det andre gjester til å hjelpe med å komme inn. Ellers greit fellesområde og kjøkken og bra beliggenhet i forhold til Trondheim.