IRL lever hotellet inte upp till bilderna som finns på nätet som jag gissar är tagna för en del år sen. Lite slitet och halvdåligt städat o allmänt skött. Fantastisk trädgård, men förra årets löv låg fortfarande kvar bla där där man åt frukost. Rummen luktade innestängda o första rummet vi fick hade kraftig mögellukt i badrummet. Andra rummet bättre, men fortfarande låg en viss unkenhet/fukt över det nya rummet. Poolområdet var lika ledes dåligt städad (men ren pool). Poolöverdraget i lamell hade däremot nog inte sett något översyn på ett par år eller fyra. Frukost var bra, dock saknades t.ex. lite nötter och/eller frön till müslin. Annars nära många trevliga områden att utforska med goda restauranger, mm. Lätt att ta sig in till Avignon (med bil).
IRL lever hotellet inte upp till bilderna som finns på nätet som jag gissar är tagna för en del år sen. Lite slitet och halvdåligt städat o allmänt skött. Fantastisk trädgård, men förra årets löv låg fortfarande kvar bla där där man åt frukost. Rummen luktade innestängda o första rummet vi fick hade kraftig mögellukt i badrummet. Andra rummet bättre, men fortfarande låg en viss unkenhet/fukt över det nya rummet. Poolområdet var lika ledes dåligt städad (men ren pool). Poolöverdraget i lamell hade däremot nog inte sett något översyn på ett par år eller fyra. Frukost var bra, dock saknades t.ex. lite nötter och/eller frön till müslin. Annars nära många trevliga områden att utforska med goda restauranger, mm. Lätt att ta sig in till Avignon (med bil).