Rummet var smutsigt, med mögel i duschen (under tvålhållaren, vid handfat och toalett), mycket damm under sängen och bakom möbler. Det fanns bara en liten redan använd toarulle. Frukosten var mycket dålig – när vi kom kl. 09:40 fanns nästan ingenting kvar (ingen bröd, skinka m.m.), personalen stod vid sina telefoner, och kl. 10:00 stängdes kaffemaskinen. När jag bad om kaffe fick jag svaret: “bara vatten finns”. Frukosten stängde dessutom redan kl. 10:00, vilket är väldigt tidigt för gäster på semester. Städerskan började varje morgon redan kl. 08:30 att knacka på dörren för att städa, flera gånger under förmiddagen, vilket störde vår vila. Hissen fungerade dåligt – den hade inget minne, och vi som bodde på plan 1 hamnade ofta på andra våningar eller högst upp eftersom den stannade för andra gäster. I spa-området fick vi använda handdukar från rummet och personalen krävde duschmössa, trots att detta inte stod någonstans eller fanns skyltat.
Rummet var smutsigt, med mögel i duschen (under tvålhållaren, vid handfat och toalett), mycket damm under sängen och bakom möbler. Det fanns bara en liten redan använd toarulle. Frukosten var mycket dålig – när vi kom kl. 09:40 fanns nästan ingenting kvar (ingen bröd, skinka m.m.), personalen stod vid sina telefoner, och kl. 10:00 stängdes kaffemaskinen. När jag bad om kaffe fick jag svaret: “bara vatten finns”. Frukosten stängde dessutom redan kl. 10:00, vilket är väldigt tidigt för gäster på semester. Städerskan började varje morgon redan kl. 08:30 att knacka på dörren för att städa, flera gånger under förmiddagen, vilket störde vår vila. Hissen fungerade dåligt – den hade inget minne, och vi som bodde på plan 1 hamnade ofta på andra våningar eller högst upp eftersom den stannade för andra gäster. I spa-området fick vi använda handdukar från rummet och personalen krävde duschmössa, trots att detta inte stod någonstans eller fanns skyltat.