Vi tänkte bo en natt som en rolig avslutning på äventyret hos Skånes Djurpark. Vi öppnade rummet och vände efter en minut. Rummet och framför allt sängarna var inte över huvudtaget som på bilderna. Vi har två små barn och hade bokat ett familjerum. Det fanns ingen dubbelsäng utan två höga enkelsängar som inte satt ihop. Luften i rummet var extremt unken och kvav. Utanför och omkring rummet såg det ut som en gammal bortglömd, slarvig byggarbetsplats. Vi åkte därifrån och tog in på hotell istället. Personalen var mycket otrevlig och ohjälpsam när vi försökte förklara hur uselt vi upplevde rummet och marken runtom och varför vi inte ville bo där.
Vi tänkte bo en natt som en rolig avslutning på äventyret hos Skånes Djurpark. Vi öppnade rummet och vände efter en minut. Rummet och framför allt sängarna var inte över huvudtaget som på bilderna. Vi har två små barn och hade bokat ett familjerum. Det fanns ingen dubbelsäng utan två höga enkelsängar som inte satt ihop. Luften i rummet var extremt unken och kvav. Utanför och omkring rummet såg det ut som en gammal bortglömd, slarvig byggarbetsplats. Vi åkte därifrån och tog in på hotell istället. Personalen var mycket otrevlig och ohjälpsam när vi försökte förklara hur uselt vi upplevde rummet och marken runtom och varför vi inte ville bo där.