Fint Hotel med underlig layout. Alla rum låg nedanför markplan och vi hade utsikt mot fasaden till en kontorsbyggnad, bara meter ifrån vårt fönster. Rummet var dock stort och lyxigt. Maten var ok, men dyr, för det priset förväntar jag mig mer. Personalen talade nästan enbart franska och de engelska menyerna var inte kompletta, så det gäller att åtminstone förstå lite franska. Spa-avdelningen var ok med 4 sorters bastu, jacuzzi och bassäng. Det fanns även ett gym som såg bra ut, men som vi aldrig testade. Parkeringsgaraget skulle enligt informationen erbjuda elbilsladdning, men det enda som gick att hitta var ett (1) vanligt vägguttag i hela garaget.
Fint Hotel med underlig layout. Alla rum låg nedanför markplan och vi hade utsikt mot fasaden till en kontorsbyggnad, bara meter ifrån vårt fönster. Rummet var dock stort och lyxigt. Maten var ok, men dyr, för det priset förväntar jag mig mer. Personalen talade nästan enbart franska och de engelska menyerna var inte kompletta, så det gäller att åtminstone förstå lite franska. Spa-avdelningen var ok med 4 sorters bastu, jacuzzi och bassäng. Det fanns även ett gym som såg bra ut, men som vi aldrig testade. Parkeringsgaraget skulle enligt informationen erbjuda elbilsladdning, men det enda som gick att hitta var ett (1) vanligt vägguttag i hela garaget.