Tilbage til søgning

Apartamenty Chleb i Wino Toruń




Apartamenty Chleb i Wino Toruń - Image 1
Apartamenty Chleb i Wino Toruń - Værelse
Apartamenty Chleb i Wino Toruń - Værelse
Apartamenty Chleb i Wino Toruń - Pool
Apartamenty Chleb i Wino Toruń - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en tagterrasse på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang og concierge-tjenester.
Vis flere
  • Transport til/fra lufthavn

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

Rynek Staromiejski 22, Stare Miasto, Toruń, Polen

Gamle Bymarkedsplads (0.1 mil)

Springvand (0.1 mil)

Rynek Staromiejski (0.1 mil)

Gamle Rådhus (0.1 mil)

Tårn (0.1 mil)

Den velsignede jomfru Maria-kirken (0.1 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.7

Rengøring

8.7

Værelser

8

Service

8.4

Lokation

8

Spisning

8

8

Jesper Theis

IAN-logo

20. jul. 2024

·

Overnattede 2 nætter

Hyggelig lejlighed. Husk at benytte den fine tagterrasse. Sovesofaen knirker (støjer) når man bevæger sig.
Hyggelig lejlighed. Husk at benytte den fine tagterrasse. Sovesofaen knirker (støjer) når man bevæger sig.

6

Sven

IAN-logo

8. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Die Antwort auf meine Frage, wann und wo es Frühstück gibt kam erst früh. Schade, wenn man morgens möglichst früh abreisen möchte. Wo die Dachterrasse mit Jakuzzi ist, blieb unklar - weil es ja auch kein Personal gab. Hätte gern den Blick über die Stadt genossen. Zu guter letzt: Die Zimmer 8-10 und 11-13 sind nichts für ältere Gäste oder schwere Koffer. Es gibt keinen Lift! Meine Fenster waren nicht geeignet, um rauszuschauen (bodennah und winzig). Die Lage: hervorragend. Küche, Sitzecke sehr angenehm. Bei 12°C tags und 7°C nachts blieb die Heizung aus.
Die Antwort auf meine Frage, wann und wo es Frühstück gibt kam erst früh. Schade, wenn man morgens möglichst früh abreisen möchte. Wo die Dachterrasse mit Jakuzzi ist, blieb unklar - weil es ja auch kein Personal gab. Hätte gern den Blick über die Stadt genossen. Zu guter letzt: Die Zimmer 8-10 und 11-13 sind nichts für ältere Gäste oder schwere Koffer. Es gibt keinen Lift! Meine Fenster waren nicht geeignet, um rauszuschauen (bodennah und winzig). Die Lage: hervorragend. Küche, Sitzecke sehr angenehm. Bei 12°C tags und 7°C nachts blieb die Heizung aus.

8

Steve

IAN-logo

28. dec. 2025

·

Overnattede 2 nætter

This an old property so be ready for stairs to your apartments, lots of them in some cases.
This an old property so be ready for stairs to your apartments, lots of them in some cases.

10

Joey

EXP-logo

5. okt. 2025

·

Overnattede 1 nat

The location was perfect. It was quiet and clean. We would definitely stay here again!
The location was perfect. It was quiet and clean. We would definitely stay here again!

4

Nicola

IAN-logo

30. sep. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Das war die schlechteste Hotelorganisation, die ich je erlebt habe. Zuerst war die Adresse in Hotels.com falsch, was zum ersten Fußmarsch mit Gepäck durch die Innenstadt führte. Am nächsten Morgen wollten wir wie angegeben in den Frühstücksraum gehen - auf dem Stockwerk war angegeben. Nachdem ich endlich nach mehrmaligem vergeblichen Nachfragen mit der „Rezeption“ reden konnte, erfuhr ich - Frühstücksraum ca. 0,5 km entfernt - also nächster Fußmarsch. Das Frühstück war der einzige Lichtblick in der ganzen Misere. Von dem Personal des Restaurants erfuhren wir, dass am nächsten Tag das Frühstück wieder woanders stattfand. Vom Vermieter keine Info. Auch ein Zimmerservice fand nicht statt. Wir mussten also die nassen Handtüchern vom Morgen, Abends nochmal verwendet.
Das war die schlechteste Hotelorganisation, die ich je erlebt habe. Zuerst war die Adresse in Hotels.com falsch, was zum ersten Fußmarsch mit Gepäck durch die Innenstadt führte. Am nächsten Morgen wollten wir wie angegeben in den Frühstücksraum gehen - auf dem Stockwerk war angegeben. Nachdem ich endlich nach mehrmaligem vergeblichen Nachfragen mit der „Rezeption“ reden konnte, erfuhr ich - Frühstücksraum ca. 0,5 km entfernt - also nächster Fußmarsch. Das Frühstück war der einzige Lichtblick in der ganzen Misere. Von dem Personal des Restaurants erfuhren wir, dass am nächsten Tag das Frühstück wieder woanders stattfand. Vom Vermieter keine Info. Auch ein Zimmerservice fand nicht statt. Wir mussten also die nassen Handtüchern vom Morgen, Abends nochmal verwendet.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Indtjekning fra 15:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio