Gå tillbaka till sökningen

Above Hotell




Above Hotell - Image 1
Above Hotell - Rum
Above Hotell - Rum
Above Hotell - Reception
Above Hotell - Pool

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Skäm bort dig själv med ett besök på deras fullständiga spa. Här har du tillgång till bland annat ett dygnet runt-öppet gym, bubbelpool och bastu. Boendet har även gratis wi-fi, en tv i allmänt utrymme och bankettsal.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Rökfria rum

  • Rumservice

  • Kemtvätt

Visa alla

Läge

Stockholmsvägen 16, Norrköping, Sverige

Folkparken (0.3 miles)

Östgötateatern (0.6 miles)

Karl Johans park (0.6 miles)

Visualiseringscenter C (0.7 miles)

Arbetets museum (0.7 miles)

Stadsmuseet (0.7 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.7

Renlighet

7.9

Rum

7.6

Service

8.1

Läge

7.3

Måltider

7.3

8

Adrian

IAN-logo

19 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Bra frukost. Synd att spa stängde så tidigt och att vågmaskinen var trasig.
Bra frukost. Synd att spa stängde så tidigt och att vågmaskinen var trasig.

8

Lars

IAN-logo

18 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Allt var bra som det kunde
Allt var bra som det kunde

8

Thomas

IAN-logo

15 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Prisvärt hotell, bra parkering, serviceinriktad personal. Ovöntat bra ”spa”, det enda som kunde förbättrats var tröningsrummet. Fyller sin funktion men är ett träningsrum.
Prisvärt hotell, bra parkering, serviceinriktad personal. Ovöntat bra ”spa”, det enda som kunde förbättrats var tröningsrummet. Fyller sin funktion men är ett träningsrum.

6

Maria

IAN-logo

15 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Saknade mörkare bröd på frukosten och kokt ägg . Annars standard . Bra parkering
Saknade mörkare bröd på frukosten och kokt ägg . Annars standard . Bra parkering

6

Helene

IAN-logo

3 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Helt ok hotell rummet var fint, dock ingen AC o väldigt varmt så vi var tvungna ha fönster öppet o det var bredvid en trafikerad väg, så det var synd ur sömn aspekten men nice m fint väder. Litet gym men funkar bra, minus att det inte fanns något göra rent utrustningen med efter sig. Jätte bra frukost! Bra parkering
Helt ok hotell rummet var fint, dock ingen AC o väldigt varmt så vi var tvungna ha fönster öppet o det var bredvid en trafikerad väg, så det var synd ur sömn aspekten men nice m fint väder. Litet gym men funkar bra, minus att det inte fanns något göra rent utrustningen med efter sig. Jätte bra frukost! Bra parkering

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio