Retour à la recherche

Hotell och Restaurang Hovs Hallar




Hotell och Restaurang Hovs Hallar - Image 1
Hotell och Restaurang Hovs Hallar - Image 2
Hotell och Restaurang Hovs Hallar - Image 3
Hotell och Restaurang Hovs Hallar - Image 4
Hotell och Restaurang Hovs Hallar - Image 5

Offres disponibles
























À propos de cet établissement

Relax in a hotel by the sea with hot tubs, sauna, and a restaurant serving complimentary breakfast in Bastad.
Afficher plus
  • Parking

  • Restaurant

  • Chambres non-fumeurs

  • Service en chambre

  • Ménage

  • Salle de banquet

Tout afficher

Emplacement

Hovshallavägen 160, Båstad, Suède

Avis des voyageurs

Équipements

8

Propreté

8

Chambres

8.1

Service

7.4

Emplacement

8.4

Repas

8

10

Margita

IAN-logo

17 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Bra servise fick jättefin bricka med frukost innan de öppnade
Bra servise fick jättefin bricka med frukost innan de öppnade

10

Knut

IAN-logo

12 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Rommet var passe stort. Personalet var hyggelig og hjelpsomme. Meget god frokost. 3 fine boblebad.
Rommet var passe stort. Personalet var hyggelig og hjelpsomme. Meget god frokost. 3 fine boblebad.

10

Sam

IAN-logo

10 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Beautiful location above some cliffs by the coast. We brought bikes and cycled to & around Båstad - great place for it. Nice dinner and breakfast in the hotel restaurant
Beautiful location above some cliffs by the coast. We brought bikes and cycled to & around Båstad - great place for it. Nice dinner and breakfast in the hotel restaurant

6

Nathalie

IAN-logo

25 avr. 2026

·

A séjourné 1 nuit

Helt ok hotel. Kommer man med hund får man bo utan havsutsikt och i ganska slitna faciliteter trots högt pris och extra avgift för hunden. Restaurangen var helt ok men vi fick en meny som vi sen inte fick beställa ifrån, i vårt paket ingick något annat, trots att vi bara hade bokat bord.
Helt ok hotel. Kommer man med hund får man bo utan havsutsikt och i ganska slitna faciliteter trots högt pris och extra avgift för hunden. Restaurangen var helt ok men vi fick en meny som vi sen inte fick beställa ifrån, i vårt paket ingick något annat, trots att vi bara hade bokat bord.

8

Anita

IAN-logo

23 avr. 2026

·

A séjourné 1 nuit

Rummet var helt ok, men det var kallt. Fanns inga extra filtar. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Frukosten var också helt ok. Bubbelpool och relaxrum var bra. Det som vi tyckte var sämst var bastun. Inte bastun själv, men att kallvatten poolen, inte var avskärmad.Det fanns inget att dricka utanför bastu och inget relaxrum.
Rummet var helt ok, men det var kallt. Fanns inga extra filtar. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Frukosten var också helt ok. Bubbelpool och relaxrum var bra. Det som vi tyckte var sämst var bastun. Inte bastun själv, men att kallvatten poolen, inte var avskärmad.Det fanns inget att dricka utanför bastu och inget relaxrum.

Politiques de l’établissement

Instructions d’arrivée

Tout ce que vous devez savoir pour une arrivée en douceur.

Afficher plus

Arrivée

Départ

De 15:00 à 18:00

Avant 11:00


Bon à savoir

Politiques et informations supplémentaires sur cet établissement.

Afficher plus

Vous avez une question ?

Les réponses instantanées de l'IA sont basées sur les informations de l'hôtel



Produit

Réseaux


© 2026 Vio