Gå tillbaka till sökningen

The Lamp Hotel




The Lamp Hotel - Image 1
The Lamp Hotel - Rum
The Lamp Hotel - Rum
The Lamp Hotel - Reception
The Lamp Hotel - Restaurang

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Skäm bort dig med ett besök på deras spa, som erbjuder bland annat massage, kroppsbehandlingar och ansiktsbehandlingar. Här har du bland annat tillgång till gym, inomhuspool och bastu. Detta hotell har även gratis wi-fi, conciergetjänster o...
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Business center

  • Rumservice

  • Kemtvätt

Visa alla

Läge

Hospitalsgatan 5, Gamla Staden, Norrköping, Norrköpings kommun, Sverige

Strömparken (0.1 miles)

Rådhuset (0.2 miles)

Knäppingsborg (0.2 miles)

Hedvigs kyrka (0.2 miles)

Louis de Geer konsert och kongress (0.3 miles)

Ståhl Collection (0.3 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

9.3

Renlighet

9.3

Rum

9.2

Service

9.2

Läge

9.1

Måltider

9.1

8

Beatrice

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Spa hade lite för kallt vatten i båda bassängerna
Spa hade lite för kallt vatten i båda bassängerna

2

Marcus

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Helt ok hotell, inget speciellt, men extremt överpris. Finns lika bra hotell till halva priset inom 500m, typ Grand, Scandic Strömmen eller Princess.
Helt ok hotell, inget speciellt, men extremt överpris. Finns lika bra hotell till halva priset inom 500m, typ Grand, Scandic Strömmen eller Princess.

8

Jonna

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Fint hotell i city. Fint och stort rum, skön säng dock ganska hårda kuddar. God frukost och trevlig personal! Bodde i den separata byggnaden högst upp, högt i tak och mysig utsikt. Tycker det är för dyrt, ej prisvärt. Vi betalade 2800kr för en natt (två personer) och då var ej spa inkluderat.
Fint hotell i city. Fint och stort rum, skön säng dock ganska hårda kuddar. God frukost och trevlig personal! Bodde i den separata byggnaden högst upp, högt i tak och mysig utsikt. Tycker det är för dyrt, ej prisvärt. Vi betalade 2800kr för en natt (två personer) och då var ej spa inkluderat.

8

Katarina

IAN-logo

10 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Personalen var väldigt trevlig både i receptionen och baren/restaurangen. Frukosten var god! Inte super stor variation men det var ett bra basic utbud. Hotellet är väldigt mysigt och har fin inredning. Det enda negativa vad att rummet var lite väl dammigt, mycket damm i luften tyvärr. Utöver det var det väldigt fint inrett rum och badrum. Badrummet var jättefint! Bra med parkering i parkeringshuset tvärsöver gatan så man slipper lämna sin bil på gatan. Allt som allt en väldigt trevlig upplevelse. Kan rekommendera!
Personalen var väldigt trevlig både i receptionen och baren/restaurangen. Frukosten var god! Inte super stor variation men det var ett bra basic utbud. Hotellet är väldigt mysigt och har fin inredning. Det enda negativa vad att rummet var lite väl dammigt, mycket damm i luften tyvärr. Utöver det var det väldigt fint inrett rum och badrum. Badrummet var jättefint! Bra med parkering i parkeringshuset tvärsöver gatan så man slipper lämna sin bil på gatan. Allt som allt en väldigt trevlig upplevelse. Kan rekommendera!

10

Sandra

IAN-logo

7 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Fint o lyxigt. Fin restaurang och fräsch frukost.
Fint o lyxigt. Fin restaurang och fräsch frukost.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 22:00

Innan 11:00


Deposition

Du måste betala den helt återbetalningsbara depositionen för denna fastighet.

Visa mer

Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio