Rummet var lite trångt, men det var städat. Det var stol, skrivbord, expressomaskin och minibar. Som vanligt i Danmark på hotell i provinsen var badrumsgolvet is kallt.Golvvärme är inte riktigt upptäckt i Danmark. Mycket trevligt personal som uppvisade den professionella vänlighet som saknas på många ställen. Bra frukost med färsk pålägg och bröd. Kaffet var tunt som är vanligt i Danmark. Bra parkeringsmöjligheter. Centralt läge med gångavstånd till centrum. Sammanfattningsvis ett trevligt hotell. Vi kommer gärna tillbaka.
Rummet var lite trångt, men det var städat. Det var stol, skrivbord, expressomaskin och minibar. Som vanligt i Danmark på hotell i provinsen var badrumsgolvet is kallt.Golvvärme är inte riktigt upptäckt i Danmark. Mycket trevligt personal som uppvisade den professionella vänlighet som saknas på många ställen. Bra frukost med färsk pålägg och bröd. Kaffet var tunt som är vanligt i Danmark. Bra parkeringsmöjligheter. Centralt läge med gångavstånd till centrum. Sammanfattningsvis ett trevligt hotell. Vi kommer gärna tillbaka.