Detta hotell hade sina fördelar och nackdelar. Här kommer en sammanställning: Fördelar ✅ - Läget är dunder, nära tunnelbanan och mycket roligt i närheten med promenadavstånd. - Jämfört med många andra hotell i området så är priset väldigt bra! Men som många skriver i sina recensioner, uppgradera till ett bättre rum om du har möjlighet. - Städning går att få varje dag (boende väljer själv genom att sätta upp en skylt på dörren) och städningen är ändå helt okej. Vatten, tvål och hygienartiklar fylls på med varje städning. - Otroligt bra vattenstråle i duschen. Svårt att ställa in värmen men vattenstrålen är bättre än den jag har hemma. Nackdelar ❎ - Hotellet känns ganska gammalt och trots att det vid första anblick ser fint ut så visar en närmare granskning söndrigt tyg på sängen, märken på väggar, smutsiga hörn och dammiga lampor och skrivbord. En renovering hade verkligen behövts! - Glasfönster in till badrummet är inte toppen. Finns ett duschdraperi att dra för, men draperiet är ganska äckligt och har märken på sig. - Badrummet är inte så isolerat så mycket hörs ut. Om ni är flera som bor tillsammans så var beredda på att få höra intima ljud från toaletten. - Hotellet har inte så mycket extra. Finns en liten lobby vid ingången men den kändes också också sunkig och inget jag hade velat sitta vid. Om du ska bo här några få nätter och bara planerar att sova på hotellet och inte så mycket mer, kör på detta, men annars skulle jag leta efter något annat!
Detta hotell hade sina fördelar och nackdelar. Här kommer en sammanställning: Fördelar ✅ - Läget är dunder, nära tunnelbanan och mycket roligt i närheten med promenadavstånd. - Jämfört med många andra hotell i området så är priset väldigt bra! Men som många skriver i sina recensioner, uppgradera till ett bättre rum om du har möjlighet. - Städning går att få varje dag (boende väljer själv genom att sätta upp en skylt på dörren) och städningen är ändå helt okej. Vatten, tvål och hygienartiklar fylls på med varje städning. - Otroligt bra vattenstråle i duschen. Svårt att ställa in värmen men vattenstrålen är bättre än den jag har hemma. Nackdelar ❎ - Hotellet känns ganska gammalt och trots att det vid första anblick ser fint ut så visar en närmare granskning söndrigt tyg på sängen, märken på väggar, smutsiga hörn och dammiga lampor och skrivbord. En renovering hade verkligen behövts! - Glasfönster in till badrummet är inte toppen. Finns ett duschdraperi att dra för, men draperiet är ganska äckligt och har märken på sig. - Badrummet är inte så isolerat så mycket hörs ut. Om ni är flera som bor tillsammans så var beredda på att få höra intima ljud från toaletten. - Hotellet har inte så mycket extra. Finns en liten lobby vid ingången men den kändes också också sunkig och inget jag hade velat sitta vid. Om du ska bo här några få nätter och bara planerar att sova på hotellet och inte så mycket mer, kör på detta, men annars skulle jag leta efter något annat!