Ankom på en søndag og ble geleidet inn til resepsjonen av en hyggelig piccolo!? Resepsjonen fant raskt min reservasjon. Pga debet-kort ble jeg bedt om å forhåndsbetale oppholdet. Ikke tilrettelagt for synshemmede da inngangsdøren ikke var merket hverken på glasset eller taktilt på gulvet. Heldigvis var jeg edru så vi fant veien hver gang vi kom tilbake til hotellets hovedinngang. Pluss at hotellet tilbyr skjelden renhold av håndklær og sengetøy! :-) men etter min smak burde hotellet profilere dette miljøtiltaket -bedre. Generelt ønsker jeg meg at mitt overnattingssted i større grad en dette- å bidra til å bøte på klima og miljø-avtrykket hotellet faktisk setter. Dette kan eksempelvis gjøres ved å etablere vertikale hager på gateplan og kanskje også i bassengområdet. Innvendig kan det etter min vurdering etableres flere grønne soner , med både solitærplanyer og vertikale planteinnretninger, både i resepsjonen, restauranten og uteservering i 8 etasje.
Ankom på en søndag og ble geleidet inn til resepsjonen av en hyggelig piccolo!? Resepsjonen fant raskt min reservasjon. Pga debet-kort ble jeg bedt om å forhåndsbetale oppholdet. Ikke tilrettelagt for synshemmede da inngangsdøren ikke var merket hverken på glasset eller taktilt på gulvet. Heldigvis var jeg edru så vi fant veien hver gang vi kom tilbake til hotellets hovedinngang. Pluss at hotellet tilbyr skjelden renhold av håndklær og sengetøy! :-) men etter min smak burde hotellet profilere dette miljøtiltaket -bedre. Generelt ønsker jeg meg at mitt overnattingssted i større grad en dette- å bidra til å bøte på klima og miljø-avtrykket hotellet faktisk setter. Dette kan eksempelvis gjøres ved å etablere vertikale hager på gateplan og kanskje også i bassengområdet. Innvendig kan det etter min vurdering etableres flere grønne soner , med både solitærplanyer og vertikale planteinnretninger, både i resepsjonen, restauranten og uteservering i 8 etasje.