Gå tilbake til søk

Famile Hotel Kameleon




Famile Hotel Kameleon - Image 1
Famile Hotel Kameleon - Rom
Famile Hotel Kameleon - Rom
Famile Hotel Kameleon - Restaurant
Famile Hotel Kameleon - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Benytt deg av rekreasjonsfasiliteter som en badstue og sykkelutleie. Dette hotellet har dessuten wi-fi (inkludert), et spillrom og skioppbevaring.
Vis mer
  • Parkering

  • Badstue

  • Rom for ikke-røykere

  • Romservice

  • Rengjøring

  • Hage

Vis alle

Beliggenhet

Am Limberg 24, Elleringhausen, Olsberg, Hochsauerlandkreis, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Rothaarfjellene naturpark (0.1 miles)

Bruchhauser Steine (1.8 miles)

Diemelsee naturpark (2.9 miles)

Erlebnisberg Sternrodt (5 miles)

Sommerrodelbahn & Sesselbahn / Skilifte Willingen (7.5 miles)

Ritzhagen stolheis dalstasjon (7.6 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

5.6

Renhold

5.3

Rom

3.9

Service

7.8

Beliggenhet

5.5

Servering

4.7

8

Bianca

IAN-logo

8. feb. 2025

·

Overnattet 2 netter

Fijn verblijf gehad. Goed ontbijt, lekker verse broodjes en ruime keuze in beleg. Het kan wat gehorig zijn op de gang. Het is een oud pand. Verder is het parkeren langs de straat aan de kant van het bos. Prima plek als uitgangspunt om te gaan skiën.
Fijn verblijf gehad. Goed ontbijt, lekker verse broodjes en ruime keuze in beleg. Het kan wat gehorig zijn op de gang. Het is een oud pand. Verder is het parkeren langs de straat aan de kant van het bos. Prima plek als uitgangspunt om te gaan skiën.

8

Artur

EXP-logo

31. jan. 2025

·

Overnattet 1 natt

Etwas in die Jahre gekommenes Familienhotel. Wer nicht Pingelig ist, vollkommen ausreichend. Auch wegen Preis/Leistung. Frühstück war super. Sehr nettes Personal. Das Bett im Familienzimmer tiefliegend. Etwa auf Jugendbettniveau. Wer „Rücken“ hat, wird‘s schwierig. Im Zimmer leider kein Fernseher. Aber auch mal schön wenn man abends mit Kinder Kartenspielen kann. Für unseren Zweck zum übernachten und gut zu frühstücken reichts auf jedenfall.
Etwas in die Jahre gekommenes Familienhotel. Wer nicht Pingelig ist, vollkommen ausreichend. Auch wegen Preis/Leistung. Frühstück war super. Sehr nettes Personal. Das Bett im Familienzimmer tiefliegend. Etwa auf Jugendbettniveau. Wer „Rücken“ hat, wird‘s schwierig. Im Zimmer leider kein Fernseher. Aber auch mal schön wenn man abends mit Kinder Kartenspielen kann. Für unseren Zweck zum übernachten und gut zu frühstücken reichts auf jedenfall.

6

Erika

EXP-logo

3. jan. 2025

·

Overnattet 2 netter

Good hotel, breakfast was good, owners are nice. Towels smelled bad. The bedding were not warm enaugh, we were cold at night with the heating on.
Good hotel, breakfast was good, owners are nice. Towels smelled bad. The bedding were not warm enaugh, we were cold at night with the heating on.

6

Kåre Kildall

IAN-logo

16. feb. 2024

·

Overnattet 1 natt

We went skiing in Winterberg and choose the appartement as it is very close to the skiing area. Unfortunately there were no natural snow in Winterberg in February, more than half the lifts were closed and only a few slopes open. Due to weather and climate change the skiing was limited. But the appartement itself is nice and clean.
We went skiing in Winterberg and choose the appartement as it is very close to the skiing area. Unfortunately there were no natural snow in Winterberg in February, more than half the lifts were closed and only a few slopes open. Due to weather and climate change the skiing was limited. But the appartement itself is nice and clean.

10

Muntaha

EXP-logo

3. des. 2023

·

Overnattet 1 natt

Zimmer top ! Wie kamen zu Fünft hierhin. Eine kleine Familie. Großes geräumiges Zimmer sehr sehr sauber ! Wir waren alle sehr zufrieden. Auch wurden wir nett empfangen und wenn wir fragen hatten, war immer jemand da. Die Gegend ist mega schön sehr ruhig. Würde allerdings nur empfehlen dahinzufahren, wenn man ein Auto hat. Wir können uns nicht beschweren. Es hat super Spaß gemacht. Wir kommen bestimmt wieder ! Danke
Zimmer top ! Wie kamen zu Fünft hierhin. Eine kleine Familie. Großes geräumiges Zimmer sehr sehr sauber ! Wir waren alle sehr zufrieden. Auch wurden wir nett empfangen und wenn wir fragen hatten, war immer jemand da. Die Gegend ist mega schön sehr ruhig. Würde allerdings nur empfehlen dahinzufahren, wenn man ein Auto hat. Wir können uns nicht beschweren. Es hat super Spaß gemacht. Wir kommen bestimmt wieder ! Danke

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 21:00

Før 10:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio