Tilbage til søgning

JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental




JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental - Image 1
JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental - Værelse
JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental - Værelse
JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental - Restaurant
JUFA Hotel Bruck an der Mur - im Weitental - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Tag dig tid til et besøg i stedets spa, der tilbyder komplet spabehandling. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, spillehal/spillerum og hjælp med udflugter/billetter.
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Rengøring

  • Beværtningsfaciliteter

  • Sikkerhedsboks

Vis alle

Lokation

Stadtwaldstraße 1, Bruck an der Mur, Steiermark, Østrig

Mad- og Blomstermarked (0.9 mil)

Koloman Wallisch Pladsen (0.9 mil)

Kornmesserhaus (0.9 mil)

Eiserner Brunnen (0.9 mil)

Landskrona Slotsruin (0.9 mil)

Bruck an der Mur Kirke (1 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.1

Rengøring

8.5

Værelser

8.2

Service

8.3

Lokation

8.4

Spisning

7.7

8

Heidi

IAN-logo

28. jul. 2025

·

Overnattede 1 nat

Fint hotel, og fint værelse til en familie på 4 Dog uden aircondition så der var pænt varmt, vi havde desværre ikke den bedste udsigt men nogle værelse havde. Ligger fint hvis man vil ud og nyde naturen. Fin morgenmad. Og mulighed for at købe snacks og drikkelse i løbet af dagen. Legeplads ude og mulighed for leg inde.
Fint hotel, og fint værelse til en familie på 4 Dog uden aircondition så der var pænt varmt, vi havde desværre ikke den bedste udsigt men nogle værelse havde. Ligger fint hvis man vil ud og nyde naturen. Fin morgenmad. Og mulighed for at købe snacks og drikkelse i løbet af dagen. Legeplads ude og mulighed for leg inde.

8

Wolfgang

IAN-logo

11. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

zweckmäßige Unterkunft mit sehr gutem Frühstück. Das Zimmer ist etwas in die Jahre gekommen aber sauber.
zweckmäßige Unterkunft mit sehr gutem Frühstück. Das Zimmer ist etwas in die Jahre gekommen aber sauber.

8

Heiko

IAN-logo

3. nov. 2025

·

Overnattede 1 nat

Super
Super

4

Susanne

IAN-logo

17. jul. 2025

·

Overnattede 1 nat

Wir hatten für 4 Erwachsene ein Galeriezimmer mit 2 Doppelbetten gebucht. Wir wurden jedoch in einem Familienzimmer mit Etagenbett untergebracht. Für 4 Erwachsene eine Zumutung! Wir haben weder einen Preisnachlass noch eine andere Vergünstigung dafür erhalten… da wir das Zimmer schon zahlen mussten, bevor wir es gesehen haben, eine Unverschämtheit! Als Abendessen hat man uns für 20€ Buffetessen angeboten. Was jedoch am Buffet angeboten wurde, war keine 20€ Wert. Alternativ gab es nur noch a la Carte Pizza oder Toast. Wir haben aus den 4 Pizzasorten dann eine Margarita und 2 Schinken gewählt. Für ca. 10€ pro Pizza haben wir eine Tiefkühlpizza erhalten, die mit Schinkenstücken obendrauf pepimpt war. Wir wurden zudem von einer blonden Dame bedient, die restlos überfordert war mit dem Service und den Arbeiten an der Rezeption. Freundlichkeit wurde bei ihr auch nicht groß geschrieben und sie hat sich anscheinend auch nicht mit ihrer brünetten Kollegin verstanden. Das Frühstück war okay. Die Auswahl an Speisen war vielfältig, nur der Saft schmeckte nicht und auch hier war die Servicekraft nicht freundlich. Auf der Toilette fehlte Seife und der Desinfektionsspender war auch leer. Wir werden nicht wiederkommen, auch nicht für eine Nacht. Das konnte die freundliche Dame beim Auschecken auch nicht mehr rausholen.
Wir hatten für 4 Erwachsene ein Galeriezimmer mit 2 Doppelbetten gebucht. Wir wurden jedoch in einem Familienzimmer mit Etagenbett untergebracht. Für 4 Erwachsene eine Zumutung! Wir haben weder einen Preisnachlass noch eine andere Vergünstigung dafür erhalten… da wir das Zimmer schon zahlen mussten, bevor wir es gesehen haben, eine Unverschämtheit! Als Abendessen hat man uns für 20€ Buffetessen angeboten. Was jedoch am Buffet angeboten wurde, war keine 20€ Wert. Alternativ gab es nur noch a la Carte Pizza oder Toast. Wir haben aus den 4 Pizzasorten dann eine Margarita und 2 Schinken gewählt. Für ca. 10€ pro Pizza haben wir eine Tiefkühlpizza erhalten, die mit Schinkenstücken obendrauf pepimpt war. Wir wurden zudem von einer blonden Dame bedient, die restlos überfordert war mit dem Service und den Arbeiten an der Rezeption. Freundlichkeit wurde bei ihr auch nicht groß geschrieben und sie hat sich anscheinend auch nicht mit ihrer brünetten Kollegin verstanden. Das Frühstück war okay. Die Auswahl an Speisen war vielfältig, nur der Saft schmeckte nicht und auch hier war die Servicekraft nicht freundlich. Auf der Toilette fehlte Seife und der Desinfektionsspender war auch leer. Wir werden nicht wiederkommen, auch nicht für eine Nacht. Das konnte die freundliche Dame beim Auschecken auch nicht mehr rausholen.

6

Anna

IAN-logo

5. jun. 2025

·

Overnattede 1 nat

Online Bilder sehen moderner aus als das Hotel in Realität ist.
Online Bilder sehen moderner aus als das Hotel in Realität ist.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 21:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio