Vi bodde i suite med balkong og sjøutsikt. Rommet skuffet da det var lav standard/dårlig vedlikeholdt, sterilt og helt uten detaljer som kunne gjort det litt triveligere. Ikke kjøleskap eller noe ekstra, og manglet alt av info om hotellet/meny til restauranten o.l. Forventet mer til den prisen. Hotellet bærer preg av at det er gammelt og dårlig vedlikeholdt, kunne trengt ekstra renhold både utvendig og innvendig. Scorer derimot høyt på omgivelser, hage og utsikt fra rommet. Absolutt helt nydelig i finværet vi var så heldige og få! Opplevelsen hadde nok dessverre ikke vært den samme uten det flotte værer, da det ikke var spesielt trivelig/hjemmekoselig å oppholde seg verken på rommet eller innendørs i resepsjonsområdet på kveldstid. Men må skryte av de svært hyggelige menneskene som jobbet i resepsjonen :-)
Vi bodde i suite med balkong og sjøutsikt. Rommet skuffet da det var lav standard/dårlig vedlikeholdt, sterilt og helt uten detaljer som kunne gjort det litt triveligere. Ikke kjøleskap eller noe ekstra, og manglet alt av info om hotellet/meny til restauranten o.l. Forventet mer til den prisen. Hotellet bærer preg av at det er gammelt og dårlig vedlikeholdt, kunne trengt ekstra renhold både utvendig og innvendig. Scorer derimot høyt på omgivelser, hage og utsikt fra rommet. Absolutt helt nydelig i finværet vi var så heldige og få! Opplevelsen hadde nok dessverre ikke vært den samme uten det flotte værer, da det ikke var spesielt trivelig/hjemmekoselig å oppholde seg verken på rommet eller innendørs i resepsjonsområdet på kveldstid. Men må skryte av de svært hyggelige menneskene som jobbet i resepsjonen :-)