Tilbage til søgning

Hotel Krone




Hotel Krone - Image 1
Hotel Krone - Image 2
Hotel Krone - Image 3
Hotel Krone - Image 4
Hotel Krone - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Ski hotel with seasonal outdoor pool, sauna, and restaurant near Attinghausen Cable Car. Enjoy complimentary breakfast daily.
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Rengøring

  • Valutaveksling

Vis alle

Lokation

Freiherrenstrasse 16, Attinghausen, Schweiz

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

6.8

Rengøring

6.8

Værelser

7.3

Service

7.6

Lokation

7.9

Spisning

6.8

10

Carlo

IAN-logo

19. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

ottima colazione con cibo dolce e salato , caffè , parcheggio gratuito in loco, personale cordiale, disponibile e simpatico
ottima colazione con cibo dolce e salato , caffè , parcheggio gratuito in loco, personale cordiale, disponibile e simpatico

8

Hans

IAN-logo

13. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Dieses Hotel ist schlicht, einfach und gut bürgerlich. Das Personal sehr freundlich. Die Zimmer wie die Dusche sind sauber gehalten. Das Frühstücksbuffet ist reichhaltig und fein! Das Einzige, was ich als Leichtschläfer bemängeln muss: Schlafen mit offenem Fester geht nicht. Neben vereinzelte Autos, die beim Hotel direkt bergauf beschläunigen, dröhnt permanent ein Ventilator. Abgesehen davon ist die Unterkunft klar zu empfehlen! Vielen Dank!
Dieses Hotel ist schlicht, einfach und gut bürgerlich. Das Personal sehr freundlich. Die Zimmer wie die Dusche sind sauber gehalten. Das Frühstücksbuffet ist reichhaltig und fein! Das Einzige, was ich als Leichtschläfer bemängeln muss: Schlafen mit offenem Fester geht nicht. Neben vereinzelte Autos, die beim Hotel direkt bergauf beschläunigen, dröhnt permanent ein Ventilator. Abgesehen davon ist die Unterkunft klar zu empfehlen! Vielen Dank!

8

Simon

IAN-logo

17. feb. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Vielen Dank
Vielen Dank

6

Sabine

EXP-logo

14. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Zimmer war gut und sauber. Aber die Bettwaren und das Kissen waren sehr ungemütlich. Außerdem sind die Zimmer sehr hellhörig. Dafür ist das Frühstück gut und die Eigentümer sind sehr nett!
Zimmer war gut und sauber. Aber die Bettwaren und das Kissen waren sehr ungemütlich. Außerdem sind die Zimmer sehr hellhörig. Dafür ist das Frühstück gut und die Eigentümer sind sehr nett!

10

Marta Estela

IAN-logo

28. jan. 2026

·

Overnattede 1 nat

Muy bueno lo recomendaria, el personal muy amable y atento.
Muy bueno lo recomendaria, el personal muy amable y atento.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 22:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio