Tilbage til søgning

Senja Hotell




Senja Hotell - Image 1
Senja Hotell - Værelse
Senja Hotell - Værelse
Senja Hotell - Reception
Senja Hotell - Pool

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Gør brug af praktiske faciliteter, inklusive gratis trådløs internetadgang og festsal.
Vis flere
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Beværtningsfaciliteter

  • Valutaveksling

  • Hæveautomat

  • Fiskeri

Vis alle

Lokation

Storgata 8, Finnsnes, Lenvik, Norge

Sandviklia Alpinsenter (1.7 mil)

Sorreisa-kirken (7.6 mil)

Djupvåg Marina (9.1 mil)

Saana Naturhus og Museum (14.3 mil)

Polarbadet (26 mil)

Evertmoen (28.9 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

6.4

Rengøring

8

Service

7.6

6

Sveinulf

IAN-logo

6. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Dyr oarkering
Dyr oarkering

10

Kjell Magne

IAN-logo

14. nov. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Glimrende service
Glimrende service

6

Geir

IAN-logo

5. jul. 2024

·

Overnattede 1 nat

Helt greit for ei natt! Ubekjent resepsjon, nøklene lå klar da vi kom. Enkel frokost.
Helt greit for ei natt! Ubekjent resepsjon, nøklene lå klar da vi kom. Enkel frokost.

8

Cathrine

IAN-logo

26. maj 2024

·

Overnattede 2 nætter

Helgelangt opphold, og var nærme Finnsnes Kirke, som var veldig praktisk. Hadde også gratis parkering. Det var dog fullt på parkeringa 2 av 3 dager, så parkerte på Amfi-senteret like ved.
Helgelangt opphold, og var nærme Finnsnes Kirke, som var veldig praktisk. Hadde også gratis parkering. Det var dog fullt på parkeringa 2 av 3 dager, så parkerte på Amfi-senteret like ved.

6

Toril Merete

IAN-logo

25. jan. 2024

·

Overnattede 1 nat

Stort og godt rom, med god madrass og bra puter. En stor ulempe at panelovenen på rommet ikke hadde termostat. Når den var på, som den måtte være med 15 minusgrader og vind ute, ble det veldig varmt på rommet og ubehagelig å sove. På badet, der faktisk var termostat, var det derimot litt kjølig og jeg fikk ikke opp temperaturen der i løpet av det døgnet jeg bodde der, selv om jeg justerte opp termostaten 3-4 grader. Jeg savnet også noe grovt brød til frokosten.
Stort og godt rom, med god madrass og bra puter. En stor ulempe at panelovenen på rommet ikke hadde termostat. Når den var på, som den måtte være med 15 minusgrader og vind ute, ble det veldig varmt på rommet og ubehagelig å sove. På badet, der faktisk var termostat, var det derimot litt kjølig og jeg fikk ikke opp temperaturen der i løpet av det døgnet jeg bodde der, selv om jeg justerte opp termostaten 3-4 grader. Jeg savnet også noe grovt brød til frokosten.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 13:00 til 19:30

Før 14:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio