Gå tillbaka till sökningen

HM Isabela-Adults Only




HM Isabela-Adults Only - Reception
HM Isabela-Adults Only - Rum
HM Isabela-Adults Only - Rum
HM Isabela-Adults Only - Utsikt från rummet
HM Isabela-Adults Only - Reception

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här erbjuds utomhuspool och fitnesscenter. Boendet har även gratis wi-fi, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och varuautomat.
Visa mer
  • Restaurang

  • Pool

  • Rökfria rum

  • Kemtvätt

  • Städning

  • Värdeförvaring

Visa alla

Läge

Calle Gran Via del Puig de Teix 1, Santa Ponsa, Balearerna, Spanien

Playa Santa Ponsa (0.1 miles)

Plaza Santa Ponsa (0.8 miles)

Santa Ponsa golfbana (1.4 miles)

Platja de La Romana (2.2 miles)

Adrianos hamn (2.6 miles)

Playa de Palmira (2.8 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.5

Renlighet

8

Rum

7

Service

7.8

Läge

7

Måltider

7

6

Svante

IAN-logo

23 juli 2022

·

Stannade 7 nätter

Hotellet är trevligt med bra läge. Personalen är trevlig och det är rent. Tyvärr måste vi säga att maten är väldigt tråkig och det känns som om det billigaste av allt ställts fram och det lilla extra har det sparats in på. Många olika bruna panerade saker i olika former finns att välja på om en gillar det. Vi valde dock att göra sallader av det som fanns. Beställ inte Sangria då den kommer ur en tappkran och den enda frukt du får är en apelsinskiva. Vi kan förstå om det är det som all inclusive gästerna får men inte när en betalar fullt pris för sig. Samma sak med husets vin. Det är inte det bästa. Personalen i restaurangen var dock jättebra och rekommenderade väldigt goda viner som smakade utmärkt. Vi har bott på ett femtontal olika hotell på Mallorca, som ofta varit billigare än detta, men maten har alltid varit betydligt bättre. Men, som sagt, personalen gjorde vistelsen trevlig!
Hotellet är trevligt med bra läge. Personalen är trevlig och det är rent. Tyvärr måste vi säga att maten är väldigt tråkig och det känns som om det billigaste av allt ställts fram och det lilla extra har det sparats in på. Många olika bruna panerade saker i olika former finns att välja på om en gillar det. Vi valde dock att göra sallader av det som fanns. Beställ inte Sangria då den kommer ur en tappkran och den enda frukt du får är en apelsinskiva. Vi kan förstå om det är det som all inclusive gästerna får men inte när en betalar fullt pris för sig. Samma sak med husets vin. Det är inte det bästa. Personalen i restaurangen var dock jättebra och rekommenderade väldigt goda viner som smakade utmärkt. Vi har bott på ett femtontal olika hotell på Mallorca, som ofta varit billigare än detta, men maten har alltid varit betydligt bättre. Men, som sagt, personalen gjorde vistelsen trevlig!

10

martin

IAN-logo

6 maj 2026

·

Stannade 5 nätter

Fantastic hotel in a great location, room with balcony sea view was nice, pool area is good with plenty of sunbeds but the towels are out early but always found a couple, breakfast is good but could of done with some granola for the yogurt, evening meal was always good with plenty of options & a themed night every night, every thing was fresh & tasty & imo its well worth having the evening meal, all in all its a very nice hotel & i wouldn't think twice about returning. If there is a negative its that there is no smoking area & they have plenty of outdoor space to include one, you had to go & stand by the front entrance to smoke which isn't very nice, i spoke to afew smokers & non smokers & no one liked it & it looks bad for the hotel when you got a group standing there smoking but it's a nice hotel & it wouldn't stop me from returning.
Fantastic hotel in a great location, room with balcony sea view was nice, pool area is good with plenty of sunbeds but the towels are out early but always found a couple, breakfast is good but could of done with some granola for the yogurt, evening meal was always good with plenty of options & a themed night every night, every thing was fresh & tasty & imo its well worth having the evening meal, all in all its a very nice hotel & i wouldn't think twice about returning. If there is a negative its that there is no smoking area & they have plenty of outdoor space to include one, you had to go & stand by the front entrance to smoke which isn't very nice, i spoke to afew smokers & non smokers & no one liked it & it looks bad for the hotel when you got a group standing there smoking but it's a nice hotel & it wouldn't stop me from returning.

10

EMILIE

IAN-logo

4 maj 2026

·

Stannade 4 nätter

Hotel très bien situé à quelques mètres d’une plage paradisiaque. Chambre faîtes tous les jours. Personnel au petit soin et très agréable. Je recommande
Hotel très bien situé à quelques mètres d’une plage paradisiaque. Chambre faîtes tous les jours. Personnel au petit soin et très agréable. Je recommande

8

Rasmus

IAN-logo

22 apr. 2026

·

Stannade 5 nätter

Super fint hotel, meget fint nyrenoveret, super beliggenhed. Maden lidt ensidigt man alt i alt en god oplevelse.
Super fint hotel, meget fint nyrenoveret, super beliggenhed. Maden lidt ensidigt man alt i alt en god oplevelse.

6

Michèl

EXP-logo

4 jan. 2026

·

Stannade 7 nätter

Während des Aufenthalts ist unser Kuscheltier, das auf dem Bett lag, abhanden gekommen. Das Personal hat sich leider nicht wirklich dafür interessiert. Es wurde vermutet, dass unser Kuscheltier mit der Bettwäsche in der externen Wäscherei gelandet sein muss. Leider gab es hierzu auch Monate nach unserem Aufenthalt weder vom Hotel noch der Wäscherei eine Rückmeldung, und das obwohl wir uns sogar direkt an die Wäscherei gewendet haben. Schade, da das Hotel ansonsten zu empfehlen ist. Am Ende des Tages bleibt unsere Vermutung, dass das Kuscheltier vielmehr gestohlen wurde.
Während des Aufenthalts ist unser Kuscheltier, das auf dem Bett lag, abhanden gekommen. Das Personal hat sich leider nicht wirklich dafür interessiert. Es wurde vermutet, dass unser Kuscheltier mit der Bettwäsche in der externen Wäscherei gelandet sein muss. Leider gab es hierzu auch Monate nach unserem Aufenthalt weder vom Hotel noch der Wäscherei eine Rückmeldung, und das obwohl wir uns sogar direkt an die Wäscherei gewendet haben. Schade, da das Hotel ansonsten zu empfehlen ist. Am Ende des Tages bleibt unsere Vermutung, dass das Kuscheltier vielmehr gestohlen wurde.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 14:00 till 23:59

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio