Vi är extremt nöjda med vår vistelse på Hotell Vega i Malcesine. Redan vid ankomsten möttes vi av en underbar atmosfär och ett fantastiskt bemötande. Personalen var otroligt trevlig, personlig och hjälpsam under hela vår vistelse. Vårt rum överträffade förväntningarna – både balkong och egen terrass med en helt magisk utsikt över Gardasjön. Det är svårt att tänka sig ett bättre läge, mitt i hjärtat av Malcesine och med allt inom räckhåll. Vi uppskattade också de prisvärda drinkarna och ölen som kunde avnjutas i en avslappnad miljö. Kombinationen av läget, servicen och den unika utsikten gör detta hotell till något alldeles extra. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Hotell Vega – vi längtar redan tillbaka!
Vi är extremt nöjda med vår vistelse på Hotell Vega i Malcesine. Redan vid ankomsten möttes vi av en underbar atmosfär och ett fantastiskt bemötande. Personalen var otroligt trevlig, personlig och hjälpsam under hela vår vistelse. Vårt rum överträffade förväntningarna – både balkong och egen terrass med en helt magisk utsikt över Gardasjön. Det är svårt att tänka sig ett bättre läge, mitt i hjärtat av Malcesine och med allt inom räckhåll. Vi uppskattade också de prisvärda drinkarna och ölen som kunde avnjutas i en avslappnad miljö. Kombinationen av läget, servicen och den unika utsikten gör detta hotell till något alldeles extra. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Hotell Vega – vi längtar redan tillbaka!