Vid första intrycket upplevde vi att hotellet kändes mysigt och fräscht. När vi väl checkat in, och hittat vårt rum ( tog lite tid att hitta) så märkte vi att rummet var ett enkelrum med en extra säng i, än ett trippelrum som på bilderna vid val av rummet. När vi väl kommunicerade ut detta fick vi svaret att sådant rum inte existerar och att det inte finns något de kan göra åt saken. Det fanns dessutom en hel del damm och hår här och där vilket kändes tråkigt såklart. Extrasängen var i dåligt kvalitet, men som tur var stannade vi där i en natt. Frukosten var god, priset för hotellet var bra och övrig personalen trevlig!
Vid första intrycket upplevde vi att hotellet kändes mysigt och fräscht. När vi väl checkat in, och hittat vårt rum ( tog lite tid att hitta) så märkte vi att rummet var ett enkelrum med en extra säng i, än ett trippelrum som på bilderna vid val av rummet. När vi väl kommunicerade ut detta fick vi svaret att sådant rum inte existerar och att det inte finns något de kan göra åt saken. Det fanns dessutom en hel del damm och hår här och där vilket kändes tråkigt såklart. Extrasängen var i dåligt kvalitet, men som tur var stannade vi där i en natt. Frukosten var god, priset för hotellet var bra och övrig personalen trevlig!