Jag hade bokat så billigt som möjligt och fick ett mycket litet rum. Det var dock trevligt inrett med en mycket bra säng, litet skrivbord och garderob. Toalett med dusch var också trångt, men fräscht och rent. Frukosten är väldigt bra, en buffé med en lokal prägel. Plus för den. Matsalen är också trevlig och fräsch. Hotellet ligger perfekt vid Fischermarkt och därifrån är hela centrum med många trevliga butiker, caféer och restauranger inom gångavstånd. Att köra in med bil är inte att rekommendera, även om man kan köra til hotellet vid vissa tider. Parkering i parkeringshus vid ett köpcentrum ligger ganska nära, 5-10 min promenad.
Jag hade bokat så billigt som möjligt och fick ett mycket litet rum. Det var dock trevligt inrett med en mycket bra säng, litet skrivbord och garderob. Toalett med dusch var också trångt, men fräscht och rent. Frukosten är väldigt bra, en buffé med en lokal prägel. Plus för den. Matsalen är också trevlig och fräsch. Hotellet ligger perfekt vid Fischermarkt och därifrån är hela centrum med många trevliga butiker, caféer och restauranger inom gångavstånd. Att köra in med bil är inte att rekommendera, även om man kan köra til hotellet vid vissa tider. Parkering i parkeringshus vid ett köpcentrum ligger ganska nära, 5-10 min promenad.