SALT är det hotell du med glädje väljer då du vill ha allt nära dig. Stranden är vacker och lättillgänglig. Kort promenad efter stranden hittar du all typ av vattensport även nybörjarkurs i kitesurf, klart värt prova på. Vi hade rum Bang on the beach, verkligen på stranden med ljudet av havet och vågorna och utsikt, wow!! Servicen är världsklass alla är så snälla och hjälper med allt du behöver. Maten är på meny, kvaliteten är fenomenal. Frukosten kan upplevas som krånglig då även den är på meny (ingen buffé). Vi gillade det men det var andra som kan sakna saker. Men det är massor att välja på. Dom serverar allt det är bara fråga efter det. Vi köpte all-inclusive vilket jag rekommenderar. Priserna på hotellet är annars rätt höga så det var klart värt att betala i förväg. Man har bra med valmöjligheter även om inte allt ingår. Dricks är bra att ge men inte ett måste. Vilket är skönt. Billigare än många hotell på ön men med bästa tänkbara läge, service och mat. Rent och fräscht med sköna sängar.
SALT är det hotell du med glädje väljer då du vill ha allt nära dig. Stranden är vacker och lättillgänglig. Kort promenad efter stranden hittar du all typ av vattensport även nybörjarkurs i kitesurf, klart värt prova på. Vi hade rum Bang on the beach, verkligen på stranden med ljudet av havet och vågorna och utsikt, wow!! Servicen är världsklass alla är så snälla och hjälper med allt du behöver. Maten är på meny, kvaliteten är fenomenal. Frukosten kan upplevas som krånglig då även den är på meny (ingen buffé). Vi gillade det men det var andra som kan sakna saker. Men det är massor att välja på. Dom serverar allt det är bara fråga efter det. Vi köpte all-inclusive vilket jag rekommenderar. Priserna på hotellet är annars rätt höga så det var klart värt att betala i förväg. Man har bra med valmöjligheter även om inte allt ingår. Dricks är bra att ge men inte ett måste. Vilket är skönt. Billigare än många hotell på ön men med bästa tänkbara läge, service och mat. Rent och fräscht med sköna sängar.