Hotellet har ganska små men helt ok rum. Städningen av toaletterna var dålig och vi fick be dem att städa dem igen 2 ggr. En del av personalen är jätte trevliga, men andra var rent av otrevliga. På grund av den dåliga stämningen skulle vi som kompensation få låna ett rum att duscha i innan vi åkte till flygplatsen. Den nya personalen sa på ett otrevligt sätt att vi fick 45 minuter att använda rummet och vi fick inte sätta oss på sängen i rummet. Var skulle de andra ta vägen när de andra duschade ? Vi var 4 personer och det fanns bara en stol i rummet. När vi lämnade hotellet sa inte personalen något. Inget tack för att ni bott hos oss eller trevlig resa m.m. Vissa i personalen har lite att lära om hur man bemöter sina gäster. Hotellets läge är bra med nära till tunnelbanan och en del sevärdheter som Raffles, Memorial Park m.m
Hotellet har ganska små men helt ok rum. Städningen av toaletterna var dålig och vi fick be dem att städa dem igen 2 ggr. En del av personalen är jätte trevliga, men andra var rent av otrevliga. På grund av den dåliga stämningen skulle vi som kompensation få låna ett rum att duscha i innan vi åkte till flygplatsen. Den nya personalen sa på ett otrevligt sätt att vi fick 45 minuter att använda rummet och vi fick inte sätta oss på sängen i rummet. Var skulle de andra ta vägen när de andra duschade ? Vi var 4 personer och det fanns bara en stol i rummet. När vi lämnade hotellet sa inte personalen något. Inget tack för att ni bott hos oss eller trevlig resa m.m. Vissa i personalen har lite att lära om hur man bemöter sina gäster. Hotellets läge är bra med nära till tunnelbanan och en del sevärdheter som Raffles, Memorial Park m.m