Tilbage til søgning
Orhideea Residence & Spa - Image 1
Orhideea Residence & Spa - Værelse
Orhideea Residence & Spa - Værelse
Orhideea Residence & Spa - Udsigt fra værelset
Orhideea Residence & Spa - Badeværelse

Orhideea Residence & Spa


Faciliteter

  • Parkering

  • Transport til/fra lufthavn

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Tennisbaner

  • Valutaveksling

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Forkæl dig selv med et besøg i stedets spa, der tilbyder massage, kropsbehandlinger og ansigtsbehandlinger. Hvis du leder efter rekreative muligheder, vil du kunne finde et motionscenter, en indendørs pool og et boblebad. Andre faciliteter ...
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

152 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.9

Rengøring

9

Værelser

8.9

Service

8.7

Lokation

8

Spisning

8.9

8

Lise Yde

IAN-logo

19. jan. 2026

·

Overnattede 4 nætter

Kæmpe værelse, rent
Kæmpe værelse, rent

6

STEFAN

IAN-logo

15. okt. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Spaen var desværre lukket og vi fik ingen kompensation
Spaen var desværre lukket og vi fik ingen kompensation

10

Torben

IAN-logo

11. okt. 2025

·

Overnattede 4 nætter

Lækker Spa. Fin morgenmad. Smilende personale i receptionen. Restauranten kunne godt smile noget mere.
Lækker Spa. Fin morgenmad. Smilende personale i receptionen. Restauranten kunne godt smile noget mere.

6

Tanja

IAN-logo

5. mar. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Vi havde booket det store værelse på 144 m2 til tre personer, så vi manglede bestemt ikke plads :-) Der var rent og pænt på værelset. Vi oplevede rigtig god og venlig service i receptionen, men det kneb noget mere hos morgenmads personalet. Værelset var fint lydisoleret mod naboerne, men til gengæld ikke for lyde udefra. Konstant hundegøen, og unge mennesker der forsamlede sig udenfor og var meget højlydte, var generende. Hvis man sover let, kan ørepropper anbefales. Det varme vand i bruseren var lang tid undervejs (9. sal), og der var absolut intet vandtryk at gøre godt med. Hårvask var komplet umuligt. Vi havde valgt denne værelsestype, fordi der er både badekar og bruser. Vi sætter pris på et varmt karbad ovenpå en lang dag i storbyen. Men der var ingen bundprop, så badekaret kunnet slet ikke anvendes :-( Morgenmaden var under gennemsnittet. Mælken til morgenmadsprodukterne var lunken, kaffeautomaterne meldte konstant fejl og kunne ikke bruges - og så var udvalget generelt noget kedeligt. De to elevatorer er små, og man skal vente meget længe på dem af samme grund. Dertil er sikkerheden noget tvivlsom. Jeg selv blev ramt hårdt af elevatordøren på vej ud, fordi censoren ikke registrerede mig. Hvis det var gået ud over et lille barn, ville det have været alvorligt. Generelt set ikke et 4-stjernet hotel i standard. Men vi havde da et udmærket ophold i de 3 nætter, vi boede der. Jeg synes dog prisen er for høj, i forhold til hvad man får.
Vi havde booket det store værelse på 144 m2 til tre personer, så vi manglede bestemt ikke plads :-) Der var rent og pænt på værelset. Vi oplevede rigtig god og venlig service i receptionen, men det kneb noget mere hos morgenmads personalet. Værelset var fint lydisoleret mod naboerne, men til gengæld ikke for lyde udefra. Konstant hundegøen, og unge mennesker der forsamlede sig udenfor og var meget højlydte, var generende. Hvis man sover let, kan ørepropper anbefales. Det varme vand i bruseren var lang tid undervejs (9. sal), og der var absolut intet vandtryk at gøre godt med. Hårvask var komplet umuligt. Vi havde valgt denne værelsestype, fordi der er både badekar og bruser. Vi sætter pris på et varmt karbad ovenpå en lang dag i storbyen. Men der var ingen bundprop, så badekaret kunnet slet ikke anvendes :-( Morgenmaden var under gennemsnittet. Mælken til morgenmadsprodukterne var lunken, kaffeautomaterne meldte konstant fejl og kunne ikke bruges - og så var udvalget generelt noget kedeligt. De to elevatorer er små, og man skal vente meget længe på dem af samme grund. Dertil er sikkerheden noget tvivlsom. Jeg selv blev ramt hårdt af elevatordøren på vej ud, fordi censoren ikke registrerede mig. Hvis det var gået ud over et lille barn, ville det have været alvorligt. Generelt set ikke et 4-stjernet hotel i standard. Men vi havde da et udmærket ophold i de 3 nætter, vi boede der. Jeg synes dog prisen er for høj, i forhold til hvad man får.

10

Kasper

IAN-logo

3. feb. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Super miniferie i Bukarest. Hotellets faciliteter er gode. Stor god lejlighed med massere af plads. Spa faciliteterne var gode, også til mindre børn.
Super miniferie i Bukarest. Hotellets faciliteter er gode. Stor god lejlighed med massere af plads. Spa faciliteterne var gode, også til mindre børn.

Calea Plevnei 145B, Bukarest, Rumænien

Lokation

Med et ophold ved Orhideea Residence & Spa i Bukarest (Sektor 6) er du kun 10 minutters kørsel fra Parlamentets Palads og Eroilor Park. Dette hotel med familievenlig profil ligger 20 km fra Therme Bucharest og 1,7 km fra Giulesti Stadion.

Bukarest Botaniske Have(0.8 mil)

Bukarests polytekniske universitet(0.9 mil)

Giulesti Stadion(1.1 mil)

Eroilor Park(1.2 mil)

Monument for heltene fra ingeniørtropperne(1.3 mil)

Den Rumænske Statsopera(1.3 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 00:00

Før 12:00


Sikkerhedsdepositum

EUR 100 per accommodation on arrival.

Vis flere

Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Lignende overnatningssteder















































Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio