Værelset var rent og pænt og havde en god størrelse. Sengene var prima. Med hensyn til personalet var der stor forskel. De første 3 morgener blev vi betjent af en yngre kvindelige medarbejder med anden etnisk bag grund. Hun var fantastisk og var desværre væk den sidste morgen, hvor jeg ville have givet hende en erkendtlighed. De sidste 2 morgener tror jeg morgen restauranten blev varetaget af hotellets chef og det højnede standarden meget. Jeg savnede en mappe med informationer på værelset, som ville besvare mange af de spørgsmål receptions personalet blev stillet. Morgen maden levede ikke helt op til det niveau vi normalt oplever på Hilton Garden Inn og Hilton. Men det gik an. Vi måtte desværre flytte værelse efter 2 af de 4 dage vi havde på hotellet. Vi oplevede desværre flere skæg kræ på værelset, hvilket altid kan ske. Problemet blevet løst meget tilfredsstillende. Vi vil grundet især beliggenheden anbefale hotellet under kortere ferie i Amsterdam
Værelset var rent og pænt og havde en god størrelse. Sengene var prima. Med hensyn til personalet var der stor forskel. De første 3 morgener blev vi betjent af en yngre kvindelige medarbejder med anden etnisk bag grund. Hun var fantastisk og var desværre væk den sidste morgen, hvor jeg ville have givet hende en erkendtlighed. De sidste 2 morgener tror jeg morgen restauranten blev varetaget af hotellets chef og det højnede standarden meget. Jeg savnede en mappe med informationer på værelset, som ville besvare mange af de spørgsmål receptions personalet blev stillet. Morgen maden levede ikke helt op til det niveau vi normalt oplever på Hilton Garden Inn og Hilton. Men det gik an. Vi måtte desværre flytte værelse efter 2 af de 4 dage vi havde på hotellet. Vi oplevede desværre flere skæg kræ på værelset, hvilket altid kan ske. Problemet blevet løst meget tilfredsstillende. Vi vil grundet især beliggenheden anbefale hotellet under kortere ferie i Amsterdam