Väldigt bra boende i backen. Bra parkering, trevlig lobby och personal. Väldigt litet gym men det är ju standard på hotell. Restaurangen var något dyr. Det enda riktigt dåliga är sängarna - dom är bedrövliga och glider i sär, så ett tips är att ta med buntband så att man kan sätta ihop sängarna. Då slipper man hamna på golvet emellan. Det fanns shampoo och balsam, vilket är bra, men enligt mitt tycke lite väl perfymerade. Väldigt trevlig frukost.
Väldigt bra boende i backen. Bra parkering, trevlig lobby och personal. Väldigt litet gym men det är ju standard på hotell. Restaurangen var något dyr. Det enda riktigt dåliga är sängarna - dom är bedrövliga och glider i sär, så ett tips är att ta med buntband så att man kan sätta ihop sängarna. Då slipper man hamna på golvet emellan. Det fanns shampoo och balsam, vilket är bra, men enligt mitt tycke lite väl perfymerade. Väldigt trevlig frukost.