Servicen var helt otrolig! Litet mysigt hotell med bra priser både för övernattning och i restaurangen, en lunch låg på ca 60-80kr och en öl 20kr drink Max 40kr. Poolområdet är mysigt men begränsat med platser för att ligga i solen men det är nästan ingen som vill det pga värmen så vi hittade oss alltid en plats i solen. 10min in till Puerto Princessa ”centrum” och köpcenter som kostar ca 30kr med tricycle. Tips är att åka ner till ”night market” by the bay och käka på kvällen, mysigt och få turister! Hotellrummet var okej, sängarna var hårda och lite saker i badrummet behöver åtgärdas men allt fungerade så ändå ok för vår del.
Servicen var helt otrolig! Litet mysigt hotell med bra priser både för övernattning och i restaurangen, en lunch låg på ca 60-80kr och en öl 20kr drink Max 40kr. Poolområdet är mysigt men begränsat med platser för att ligga i solen men det är nästan ingen som vill det pga värmen så vi hittade oss alltid en plats i solen. 10min in till Puerto Princessa ”centrum” och köpcenter som kostar ca 30kr med tricycle. Tips är att åka ner till ”night market” by the bay och käka på kvällen, mysigt och få turister! Hotellrummet var okej, sängarna var hårda och lite saker i badrummet behöver åtgärdas men allt fungerade så ändå ok för vår del.