Gå tilbake til søk

Tropical Islands Resort




Tropical Islands Resort - Image 1
Tropical Islands Resort - Rom
Tropical Islands Resort - Rom
Tropical Islands Resort - Utsikt fra rommet
Tropical Islands Resort - Basseng

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Relax at this resort featuring 2 indoor and 2 outdoor swimming pools, a private beach, and a full-service spa.
  • Parkering

  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Rom for ikke-røykere

  • Forretningssenter

  • Turistinformasjon

Vis alle

Beliggenhet

Tropical-Islands-Allee, Briesen, Halbe, Landkreis Dahme-Spreewald, Brandenburg, Tyskland

Gjesteomtaler

Fasiliteter

8.1

Renhold

8.1

Rom

8.1

Service

8.1

Beliggenhet

8.2

Servering

8.1

6

Pernille

IAN-logo

16. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.
Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.

6

Kristian

IAN-logo

3. mai 2026

·

Overnattet 3 netter

Meget dårlig service. Det meste af personalet talte hverken engelsk eller tysk. Der manglede sæbe på værelset, som aldrig kom. Kun 1 elevator virkede. Parkering var vildt dyrt, maden var dyr og dårlig og der var meget kø og ventetid på mad. Vandrutsjebaner og pools var super fine.
Meget dårlig service. Det meste af personalet talte hverken engelsk eller tysk. Der manglede sæbe på værelset, som aldrig kom. Kun 1 elevator virkede. Parkering var vildt dyrt, maden var dyr og dårlig og der var meget kø og ventetid på mad. Vandrutsjebaner og pools var super fine.

4

Philippe

IAN-logo

14. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Don't sleep here, terrible
Don't sleep here, terrible

4

Jürgen

IAN-logo

23. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

Das Zimmer war nicht sauber, der Duschvorhang und die komplette Decke im Bad verschimmelt. Die Klimaanlage ging ebenso nicht. Die duschbrause hat in jede Richtung gespritzt. Grundsätzlich sehr schade denn man bezahlt wirklich viel Geld. Leider konnten wir auf kein anderes Zimmer ausweichen.Wir waren an einem Samstag da und die Geräuschkulisse war gigantisch. Es hatte das Flair vom Ballermann. Wer Erholung sucht, ist wo anders besser aufgehoben.
Das Zimmer war nicht sauber, der Duschvorhang und die komplette Decke im Bad verschimmelt. Die Klimaanlage ging ebenso nicht. Die duschbrause hat in jede Richtung gespritzt. Grundsätzlich sehr schade denn man bezahlt wirklich viel Geld. Leider konnten wir auf kein anderes Zimmer ausweichen.Wir waren an einem Samstag da und die Geräuschkulisse war gigantisch. Es hatte das Flair vom Ballermann. Wer Erholung sucht, ist wo anders besser aufgehoben.

2

ONUR İBRAHİM

IAN-logo

21. mars 2026

·

Overnattet 4 netter

I absolutely do not recommend this hotel to anyone. The staff are completely unhelpful. They didn't answer our questions upon check-in and were surly and rude. The management is indifferent and unhelpful towards hotel guests. There is no room cleaning, hygiene is zero. They didn't answer our questions about our young child. I definitely do not recommend it!!!!!!!! The children's play areas are dirty, most are broken or close early.
I absolutely do not recommend this hotel to anyone. The staff are completely unhelpful. They didn't answer our questions upon check-in and were surly and rude. The management is indifferent and unhelpful towards hotel guests. There is no room cleaning, hygiene is zero. They didn't answer our questions about our young child. I definitely do not recommend it!!!!!!!! The children's play areas are dirty, most are broken or close early.

Eiendommens policyer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 21:00

Før 10:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio