Voltar à pesquisa

Tropical Islands Resort




Tropical Islands Resort - Image 1
Tropical Islands Resort - Quarto
Tropical Islands Resort - Quarto
Tropical Islands Resort - Vista do quarto
Tropical Islands Resort - Piscina

Ofertas disponíveis
























Sobre este alojamento

Relax at this resort featuring 2 indoor and 2 outdoor swimming pools, a private beach, and a full-service spa.
  • Estacionamento

  • Restaurante

  • Piscina

  • Quartos de não fumadores

  • Centro de negócios

  • Balcão de turismo

Mostrar tudo

Localização

Tropical-Islands-Allee, Briesen, Halbe, Distrito de Dahme-Spreewald, Região de Brandemburgo, Alemanha

Avaliações dos hóspedes

Instalações

8.1

Limpeza

8.1

Quartos

8.1

Serviço

8.1

Localização

8.2

Restaurante

8.1

6

Pernille

IAN-logo

16 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 2 noites

Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.
Personalet råbte af mig på tysk da jeg stillede et spørgsmål på engelsk, check in var flyttet og jeg spurgte om vej, der blev lavet en klage sammen med andet personale. Der var generelt nusset og beskidt på hotellet, afløb i brugseren virkede ikke og vandet løb ud over det hele , ingen lille køleskab, som der tidligere har været, det så ud til bare at være fjernet. Badelandet er godt, og børnevenligt men hotellet lever ikke op til alle de penge man betaler for det. Morgenmads buffet er ganske fint. Personalet er 50/50 nogen virker bare vrede over at være der og andre lever og andet for at det hele skal være godt.

6

Kristian

IAN-logo

3 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 3 noites

Meget dårlig service. Det meste af personalet talte hverken engelsk eller tysk. Der manglede sæbe på værelset, som aldrig kom. Kun 1 elevator virkede. Parkering var vildt dyrt, maden var dyr og dårlig og der var meget kø og ventetid på mad. Vandrutsjebaner og pools var super fine.
Meget dårlig service. Det meste af personalet talte hverken engelsk eller tysk. Der manglede sæbe på værelset, som aldrig kom. Kun 1 elevator virkede. Parkering var vildt dyrt, maden var dyr og dårlig og der var meget kø og ventetid på mad. Vandrutsjebaner og pools var super fine.

4

Philippe

IAN-logo

14 de abr. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

Don't sleep here, terrible
Don't sleep here, terrible

4

Jürgen

IAN-logo

23 de mar. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

Das Zimmer war nicht sauber, der Duschvorhang und die komplette Decke im Bad verschimmelt. Die Klimaanlage ging ebenso nicht. Die duschbrause hat in jede Richtung gespritzt. Grundsätzlich sehr schade denn man bezahlt wirklich viel Geld. Leider konnten wir auf kein anderes Zimmer ausweichen.Wir waren an einem Samstag da und die Geräuschkulisse war gigantisch. Es hatte das Flair vom Ballermann. Wer Erholung sucht, ist wo anders besser aufgehoben.
Das Zimmer war nicht sauber, der Duschvorhang und die komplette Decke im Bad verschimmelt. Die Klimaanlage ging ebenso nicht. Die duschbrause hat in jede Richtung gespritzt. Grundsätzlich sehr schade denn man bezahlt wirklich viel Geld. Leider konnten wir auf kein anderes Zimmer ausweichen.Wir waren an einem Samstag da und die Geräuschkulisse war gigantisch. Es hatte das Flair vom Ballermann. Wer Erholung sucht, ist wo anders besser aufgehoben.

2

ONUR İBRAHİM

IAN-logo

21 de mar. de 2026

·

A estadia foi de 4 noites

I absolutely do not recommend this hotel to anyone. The staff are completely unhelpful. They didn't answer our questions upon check-in and were surly and rude. The management is indifferent and unhelpful towards hotel guests. There is no room cleaning, hygiene is zero. They didn't answer our questions about our young child. I definitely do not recommend it!!!!!!!! The children's play areas are dirty, most are broken or close early.
I absolutely do not recommend this hotel to anyone. The staff are completely unhelpful. They didn't answer our questions upon check-in and were surly and rude. The management is indifferent and unhelpful towards hotel guests. There is no room cleaning, hygiene is zero. They didn't answer our questions about our young child. I definitely do not recommend it!!!!!!!! The children's play areas are dirty, most are broken or close early.

Políticas da propriedade

Check-in

Check-out

De 15:00 a 21:00

Antes das 10:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio