Nybyggt hotell med bra personal. De var tillmötesgående och duktiga. Vi bokade familjesviten som enligt specen skulle ha en dubbelsäng och två fristående sängar. Detta var viktigt för oss då barnen blivit större och behöver ordentliga sängplatser. Tyvärr stämde det inte och bäddsoffa och utdragbar fotölj var det som erbjöds. Vi blev erbjudna en gratis middag på hotellet som kompensation. Städningen var helt ok, men när vi kom så var glasen i rummet smutsiga, vi ställde fram dem men de byttes konstigt nog inte heller vid nästa städning. Frågade receptionen efter nya. Det ligger fint men en bit upp från huvudgatan i Arachavi. Vi såg havet från rummet. Det fanns två pooler med barer men bara en bar var öppen. Ett helt okej hotell, men väljer kanske ett närmre havet och lite fler restauranger nästa gång.
Nybyggt hotell med bra personal. De var tillmötesgående och duktiga. Vi bokade familjesviten som enligt specen skulle ha en dubbelsäng och två fristående sängar. Detta var viktigt för oss då barnen blivit större och behöver ordentliga sängplatser. Tyvärr stämde det inte och bäddsoffa och utdragbar fotölj var det som erbjöds. Vi blev erbjudna en gratis middag på hotellet som kompensation. Städningen var helt ok, men när vi kom så var glasen i rummet smutsiga, vi ställde fram dem men de byttes konstigt nog inte heller vid nästa städning. Frågade receptionen efter nya. Det ligger fint men en bit upp från huvudgatan i Arachavi. Vi såg havet från rummet. Det fanns två pooler med barer men bara en bar var öppen. Ett helt okej hotell, men väljer kanske ett närmre havet och lite fler restauranger nästa gång.