Ved første øjekast var vi positivt overraskede over hotellet. Det ligger centralt, og der er gåafstand til bymidten, restauranter, supermarkeder og dagsture. Værelset (med to enkeltsenge) var større end forventet. Der stopper glæden dog også. Da vi trådte ind på vores værelse bemærkede vi, at der var meget koldt. Temperaturen stod på 17,5 grader. Det er lavere end myndighederne anbefaler - også i Norge. Vi tændte derfor for varmen, men uanset hvor højt vi skruede op, skete der intet over flere timer. Om aftenen gik vi ned i receptionen og fik at vide, at han kunne tilbyde os en kop te, og at der burde være ekstra dyner under vores seng. Det var der ikke, så han kom med en ekstra madras(?) og en oplysning om, at han selv sover i 17 grader. Godt for ham?? Jeg lider desværre af en kronisk lungesygdom, som betyder, at jeg ikke kan tåle at få kold luft i lungerne, når jeg sover. Jeg gjorde ham opmærksom på det og sagde, at jeg ikke vil være syg og have min ferie ødelagt. Hertil tilbød han igen en kop te?? Fuldstændig ubrugeligt og meget lidt servicemindet. Næste morgen, da min rejsemakker var blevet syg, gik vi ned i receptionen og talte med Marcus. Endelig blev vi mødt af imødekommenhed, og vi blev med det samme lovet et andet værelse. Da vi flyttede ind på det samme eftermiddag, var der 20 grader, og da vi tændte varmen, steg temperaturen - langsomt over to dage - til 22 grader. Vi vil absolut ikke anbefale nogen at booke dette hotel, medmindre I gerne vil være syge. Sel
Ved første øjekast var vi positivt overraskede over hotellet. Det ligger centralt, og der er gåafstand til bymidten, restauranter, supermarkeder og dagsture. Værelset (med to enkeltsenge) var større end forventet. Der stopper glæden dog også. Da vi trådte ind på vores værelse bemærkede vi, at der var meget koldt. Temperaturen stod på 17,5 grader. Det er lavere end myndighederne anbefaler - også i Norge. Vi tændte derfor for varmen, men uanset hvor højt vi skruede op, skete der intet over flere timer. Om aftenen gik vi ned i receptionen og fik at vide, at han kunne tilbyde os en kop te, og at der burde være ekstra dyner under vores seng. Det var der ikke, så han kom med en ekstra madras(?) og en oplysning om, at han selv sover i 17 grader. Godt for ham?? Jeg lider desværre af en kronisk lungesygdom, som betyder, at jeg ikke kan tåle at få kold luft i lungerne, når jeg sover. Jeg gjorde ham opmærksom på det og sagde, at jeg ikke vil være syg og have min ferie ødelagt. Hertil tilbød han igen en kop te?? Fuldstændig ubrugeligt og meget lidt servicemindet. Næste morgen, da min rejsemakker var blevet syg, gik vi ned i receptionen og talte med Marcus. Endelig blev vi mødt af imødekommenhed, og vi blev med det samme lovet et andet værelse. Da vi flyttede ind på det samme eftermiddag, var der 20 grader, og da vi tændte varmen, steg temperaturen - langsomt over to dage - til 22 grader. Vi vil absolut ikke anbefale nogen at booke dette hotel, medmindre I gerne vil være syge. Sel