Jag ville uppleva Trondheim en helg och ville inte pendla in till staden från en camping så detta var det billigaste alternativet som erbjöd parkering. Jag vet att Norge är relativt dyrt men cirka €90 per natt exklusive parkering tyckte jag var väldigt dyrt för att vara ett vandrarhem. Dock så vet jag inte om priset berodde på att det råkade vara en stor stadsfest just den helgen då jag var där. Vandrarhemmet var rent och modernt samt väldigt nära till stadskärnan och personalen gav alltid ett trevligt bemötande. Det var bekvämt och kändes tryggt med garaget i källaren. Det fanns en social yta på bottenvåningen, annars var man 3 stycken rum som delade på badrum och kök med en liten yta där man kunde sitta och samtala. Överlag en positiv upplevelse men priset jag betalade drar ner betyget något då de billigare hotellen inte kostade så mycket mer.
Jag ville uppleva Trondheim en helg och ville inte pendla in till staden från en camping så detta var det billigaste alternativet som erbjöd parkering. Jag vet att Norge är relativt dyrt men cirka €90 per natt exklusive parkering tyckte jag var väldigt dyrt för att vara ett vandrarhem. Dock så vet jag inte om priset berodde på att det råkade vara en stor stadsfest just den helgen då jag var där. Vandrarhemmet var rent och modernt samt väldigt nära till stadskärnan och personalen gav alltid ett trevligt bemötande. Det var bekvämt och kändes tryggt med garaget i källaren. Det fanns en social yta på bottenvåningen, annars var man 3 stycken rum som delade på badrum och kök med en liten yta där man kunde sitta och samtala. Överlag en positiv upplevelse men priset jag betalade drar ner betyget något då de billigare hotellen inte kostade så mycket mer.