Helt ok hotell, hadde rom med egen ploungepool. Deilig, men ikke noe koselig lys på verandaen om kvelden, for bading. Frokosten var bra, men det krydde av veps. Måtte hive i oss maten og rømme. Frokosten er utendørs. Flott utsikt. Tidlig uten sol, da det ligger mot øst. God standard, rent og pent. Smal og kronglete vei opp. Ikke for pyser😊
Helt ok hotell, hadde rom med egen ploungepool. Deilig, men ikke noe koselig lys på verandaen om kvelden, for bading. Frokosten var bra, men det krydde av veps. Måtte hive i oss maten og rømme. Frokosten er utendørs. Flott utsikt. Tidlig uten sol, da det ligger mot øst. God standard, rent og pent. Smal og kronglete vei opp. Ikke for pyser😊